میرشاد ماجدی: از خطیبی شکایت می کنم چون به من و استقلال تهمت زده است

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > لیگ برتر – رسول خطیبی در همان اولین هفته لیگ یکی از استقلالی ها را متهم کرد که تمرکز بازیکنش را به هم ریخته اند. اتفاقی که واکنش تند میرشاد ماجدی سرپرست استقلال را به همراه داشته است.

به گزارش ممتاز ؛ میرشاد ماجدی اتهام تماسش با بازیکن گسترش فولاد را با قدرت تکذیب می کند و می گوید از باشگاه استقلال خواسته تا از او به سبب حرفهایش شکایت کنند چون با این حرف ها هم به ماجدی هم به استقلال و کادر فنی اش اتهام زده است. سرپرست استقلال در گفت و گو با خبرآنلاین ؛ از شکایت خود از مربی گسترش خبر می دهد و می گوید:« تعارف ندارم. او به من اتهام زده. بار اولش هم نیست. قبل از صعود تیمش به لیگ برتر هم چیزهایی گفته بود که بار قبل گذشت کردیم اما در این فوتبال این قدر از این حرف ها زده شده و کسی دنبال شکایت نرفته ، همه یاد گرفتند به دیگران توهین کنند و اتهام بزنند. این بار اما من پیگیر می شوم تا او حرفش را ثابت کند و مشخص شود ۳۰۰ هزار بار را چه کسی به بازیکن تیم او زنگ زده و این چه ربطی به تیم ما داشته است. »
ماجدی ادامه می دهد:« ایشام باید یادبگیرد بر اساس قواعد صحبت کند. من حتی وقتی آقای علی دوستی گفت بازیکن گسترش را می خواهد گفتم باید نامه بزنیم و همین کار را هم کردیم ، آن وقت این بحث را پیش می کشند. با حرف شان بعد از یک باخت هم به من توهین می کنند هم به استقلال و شان یک تیم را زیر سئوال می برند. بنده خدا چون چند نفر گفتند تیم خوبی دارد ، احساسش این بوده که باید ۳ تا گل هم به استقلال بزند. حالا چون باخته این حرف ها را می زند!»

۴۱۴۱


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.