میزان پرداخت وام خرد بانک ملی پیش افتاد

۰۶اردیبهشت،

بینا- بیشترین تسهیلات خرد پرداختی بانک ملی ایران تا پایان بهمن ماه، مربوط به خرید کالای مصرفی بادوام بوده به طوری که ۱۱ هزار و ۴۹۹ میلیارد ریال به ۳۶۱ هزار و ۹۲۶ نفر پرداخت شده است.

به گزارش بنکر (Banker)، از ابتدای سال ۹۱ تا پایان بهمن ماه، بانک ملی ایران ۴۶۷ هزار و ۱۸۱ فقره تسهیلات خرد به میزان ۱۷ هزار و ۱۱۰ میلیارد ریال پرداخت کرد.
در این مدت ۲ هزار و ۳۱۱ میلیارد ریال تسهیلات خرید خودرو عادی به ۳۲ هزار و ۶۳۸ نفر و ۵۲۷ میلیارد ریال تسهیلات نوسازی خودروهای فرسوده به ۸ هزار و ۵۲۸ نفر اعطا شده است.
همچنین بانک ملی ایران در این مدت ۶۱ هزار و ۷۶۸ فقره تسهیلات جعاله تعمیر مسکن به میزان ۲ هزار و ۷۳۶ میلیارد ریال و ۲ هزار و ۳۲۱ فقره تسهیلات قرض الحسنه رفع احتیاجات ضروری به مبلغ ۳۷ میلیارد ریال به واجدان شرایط اعطا کرده است.
بانک ملی ایران در اعطای تسهیلات همواره سعی داشته در روند اعطای تسهیلات خرد و کوچک به مشتریان، وقفه‌ای صورت نگیرد.
همچنین بانک ملی ایران در مجموع سهمیه ابلاغی تسهیلات زود بازده این بانک از ابتدای طرح تا پایان بهمن ماه ، مبلغ ۷۹ هزار و ۲۹۹ میلیارد ریال پرداخت کرده است.
این بانک تا مدت مذکور، ۹۹ هزار و ۴۶۲ میلیارد ریال تسهیلات مربوط به بنگاه‌های زود بازده را مصوب کرد و از این میزان، مبلغ ۸۸ هزار و ۱۰ میلیارد ریال به مرحله انعقاد قرارداد رسید که مبلغ ۷۹ هزار و ۲۹۹ میلیارد ریال از تسهیلات مذکور پرداخت شد.


RSS
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.