میزبان اول حذف شد/ روس ها به خانه برگشتند / یونان ، یونانی صعود کرد

به گزارش خبرآنلاین ؛ در میان شگفتی فوتبال دوستان ، یونان دست به کاری بزرگ زد و روسیه را از یورو حذف کرد. در شب پایانی بازی های مرحله مقدماتی یورو ۲۰۱۲ در گروه اول در دو بازی همزمان ، لهستان میزبان به مصاف چک رفت و حریف روسیه هم تیم ملی یونان بود. یونان که بازی ها را با مساوی برابر لهستان شروع کرده بود ، در برابر روسیه دست به کاری بزرگ زد و با یک گل این تیم را برد و صعود کرد. روسیه که در شب اول با زدن ۴ گل به چک ، برای همه خط و نشان کشیده بود و همه شاگردان دیک ادووکات را مدعی قهرمانی می دانستند ، خیلی زود از بازی ها کنار رفت . روسیه در مسابقه ای که مالکیتش را کلا در اختیار داشت مغلوب تک حمله کاراگونیس باسابقه شد. درست دقیقه پایانی نیمه اول بود که یک ضد حمله ، بازی را برای یونانی های بحران زده حماسی کرد. آنها وقتی بازی دومشان را با دو گل به چک باختند ، باورشان نمی شد که بتوانند در شب آخر ، صعود کنند.

برای یونانی ها شاید مثل یک رویا بود که به لطف قانون خاص یوفا ، بتواند به خاطر برد در بازی مستقیم ، صعود کنند و دوباره یونان دفاعی به کابوسی برای بازی های یورو بدل شود. سبکی که این تیم را در بازی های ۲۰۰۴ ، این تیم را قهرمان کرد. روس ها هم حالا باید به فکر برگشت به مسکو باشند. به شهری که از فردا و همزمان با ورود کاروان تیم شکست خورده اش ، در کانون توجهات همه دنیاست. جایی که قرار است کاروان گروه های مذاکره کننده ۵+۱ و البته ایران بر سر مذاکرات هسته ای واردش شوند و دور یک میز بنشینند.

در دیگر بازی این گروه اما تیم میزبان به مصاف چک رفت. آنها که شانس زیادی برای صعود نداشتند در نهایت با یک گل در نیمه دوم به چک باختند و خیلی زود از بازی ها کنار رفتند. طرفداران میزبان اما بعد از باخت هم یکپارچه تیم شان را تشویق کردند. لهستانی ها البته حالا شادند که اگر در جام نیستند ، اقلا دشمنان روس شان هم از بازی ها کنار رفتند و دیگر آنها در این جام نیستند و عذاب شان بدهند.

۴۱۴۱

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.