میهمانان خانه خراب کن فیس بوکی

۰۸اردیبهشت،

والدین دختر ۱۶ ساله ای به همراه پسر ۱۲ ساله شان به یک سفر کوتاه در آخر هفته رفته و به دختر نوجوانشان اجازه دادند در غیاب آنها از چند نفر از دوستانش به صرف پیتزا در خانه دعوت کند.

برترین مجله اینترنتی ایران

روزنامه هفت صبح: والدین دختر ۱۶ ساله ای به همراه پسر ۱۲ ساله شان به یک سفر کوتاه در آخر هفته رفته و به دختر نوجوانشان اجازه دادند در غیاب آنها از چند نفر از دوستانش به صرف پیتزا در خانه دعوت کند.

ولی کوین و لسلی نورمن حساب آن را نکردندکه دختر نوجوانشان در صفحه اجتماعی فیس بوک و توییتر به صدها نفر دعوتنامه به همراه آدرس و کد پستی کامل ارسال می کند.

خانه آنها که حدود ۳۵۰٫۰۰۰ پوند ارزش داشت، پس از هجوم صدها نوجوان، تبدیل به مخروبه شد و ۴۰۰۰ پوند خسارت به جا گذاشت. در این میهمانی، اتاق خواب های خانه مورد کاوش و غارت قرار گرفته، اموال خانه از پنجره به خارج پرتاب و کمد لباس ها خالی و وسایل تزئینی خانه همه شکسته شده بودند.

روغن پخت و پز، سس تند، خردل و آرد همه در خانه ریخته شده بود و حتی این نوجوانان در پشت بام آغاز به رقص و پایکوبی کرده بودند. با وجود اینکه والدین این دختر به نام برودی، دخترشان را بخشیدند ولی به نظر نمی رسید او چندان از خرابکاری خود پشیمان باشد چرا که پس از آن در صفحه اجتماعی خود دوباره مطلبی منتشر کرد و نوشت: «خانه مان تقریبا خراب شد، هاها!»


مجله اینترنتی برترین ها | پورتال خبری و سبک زندگی
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.