میکائیل شهرستانی ˝فراموشی˝ را می‌سازد/ فیلمی پلیسی به شیوه سیال ذهن

میکائیل شهرستانی در گفت وگو با هنر آنلاین عنوان کرد:

میکائیل شهرستانی بازیگر و کارگردان عرصه نمایش و سینما گفت :در تابستان امسالزفیلم سینمایی ˝فراموشی ˝ در ژانر پلیسی خواهم ساخت.

میکائیل شهرستانی بازیگر سینما و تئاتر در گفت وگو با هنر آنلاین در باره فعالیت های تازه کاریش عنوان کرد : فیلم نامه ای را با عنوان “فراموشی ” برای گرفتن پروانه ساخت فیلم را به شورای صدورپروانه ساخت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ارائه کرده ام . فیلم نامه ” فراموشی ” را حمید بابا بیگی نوشته است.

بازیگر ” سایه به سایه ” در مورد مضمون و ژانر فیلم گفت : فیلم نامه فضای متفاوتی دارد و در حوزه سینمای اجتماعی – پلیسی ارزیابی می گردد . ساختار داستان به شیوه سیال ذهن است و مدام فضای زمانی فیلم در قبل و حال جریان دارد .
شهرستانی در باره آغاز زمان فیلمبرداری فیلم افزود : با چند سرمایه گذار برای حمایت مالی از تولید فیلم مذاکراتی داشته ام و بعد ازانجام توافقات فیلم را در اواسط تابستان کلید می زنم.

این بازیگر در باره الگو برداری از فیلم های پلیسی اروپایی برای ساخت فیلم عنوان کرد : قبلا تجربه بازی در فیلم ” سایه به سایه ” ساخته علی ژکان را داشتم که یک فیلم پلیسی محسوب می شد و در باره الگو برداری از فیلم های خارجی باید بگوئیم فیلم بین خوبی نیستم که بخواهم از فیلم خارجی در ژانر پلیسی الگو برداری کنم.

بازیگر ” صدا ها ” در مورد بازیش در فیلم ” فراموشی ” عنوان کرد : خودم نقش اصلی این فیلم را بازی می کنم و برای ایفای سایر نقش ها از چند بازیگر مطرح سینمایی استفاده خواهم کرد .

پایان پیام/
 


آخرین خبرها
منبع: هنر آنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.