می‌آیم تا خرمشهر جهاد اقتصادی سقوط نکند / به نفع هیچ کس کنار نمی روم

۲۴ام بهمن ،

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به سوابق فعالیت‌های سیاسی خود بر حضورش در عرصه انتخابات تاکید کرد و گفت: بعید می‌دانم آقای هاشمی رفسنجانی در انتخابات ریاست جمهوری بیاید.

به گزارش گروه سیاسی مشرق، محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام دوشنبه شب در جمع اعضای جامعه وعاظ تهران بر نامزد شدن خود برای انتخابات سال ۹۲ تصریح کرد و گفت: می‌آیم تا خرمشهر جهاد اقتصادی سقوط نکند.

رضایی با بیان این‌که جبهه جهاد اقتصادی در همه خانواده‌ها است گفت: دیگر مانند جنگ تحمیلی نیست که بگوییم چند استان را اشغال کرده‌اند، مسأله اقتصاد در همه خانواده‌ها اثر می‌گذارد و جنگ اقتصادی همه خانواده‌ها را اشغال می‌کند.

وی در پاسخ به این مطلب که می‌گویند شما نظامی میباشید و مردم به نظامی ها رای نمی‌دهند گفت: آنها که می‌گویند من نظامی هستم با سوابق من آشنا نیستند، من قبل از نظامی شدن در عالم سیاست بودم.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: من از سال ۱۳۵۰ تا ۱۳۵۹ کار سیاسی می‌کردم و حزبی داشتیم به نام منصورون که همیشه پشت سر آقا حرکت کرده‌ایم.

رضایی با اشاره به این‌که در ۱۷سالگی به خاطر فعالیت سیاسی زندانی شده است گفت: در سال ۱۳۵۸ بنده و آقای ذوالقدر رفتیم خدمت آقا که ایشان برای ریاست جمهوری کاندیدا شود و ما حمایت می‌کنیم اما آقا فرمودند که آقای بهشتی اصلح است.

وی تصریح کرد: من اگر سال ۸۸ نیامده بودم می‌توانستند بگویند نظامی است ولی اکنون دیگر مردم دیده‌اند که من سیاسی هستم.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان این‌که بعید می‌دانم آقای هاشمی برای ریاست جمهوری بیایند، گفت: تا آخر صحنه در انتخابات می‌مانم و به نفع هیچ‌کس کنار نمی‌روم.

منبع: رسا

باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.