نادال از ملبورن ۲۰۲۴ کنار کشید

۹ م دیماه ،

nadal800-1356711172.jpg

تنیس آزاد استرالیا در سال ۲۰۲۴ بدون حضور رافائل نادال برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، رافائل نادال از حضور در رقابت‌های تنیس آزاد استرالیا در سال ۲۰۲۴ کنار کشید. ویروسی که گریبانگیر این تنیسور اسپانیایی شد، اجازه نداد تا او در رقابت‌ها به میزبانی ملبورن حضور یابد. پیش از این اعلام شده بود، او در رقابت‌های تنیس دوحه حاضر نخواهد شد. نادال در سال ۲۰۱۲ هم چندین رقابت مهم دنیای تنیس را به سبب آسیب زانویش از دست داده بود.

ویمبلدون ۲۰۱۲ آخرین رقابتی است که این تنیسور مایورکایی در آن شرکت کرده است. او در دور آن رقابت‌ها برابر لوکاس روسول از چک شکست خورد و از دور رقابت‌ها کنار رفت. پادشاه خاک رس هفت ماه تمام را به سبب ناراحتی زانویش دور از میدان به سر برد و به این ترتیب نه در تنیس المپیک لندن حاضر شد نه تنیس آزاد آمریکا.

مرد شماره یک سابق تنیس جهان امیدوار بود با حضور در تنیس ابوظبی به رقابت‌ها بازگردد ولی ابتلا به ویروسی گوارشی سبب شد، برنامه‌ریزی‌هایش به هم بریزد: “زانویم بسیار بهتر است. دوران نقاهت همان‌گونه که پزشکان پیش‌بینی کرده بودند، بسیار خوب سپری شد. متاسفانه ویروس اجازه نداد تا در هفته قبل تمرینی داشته باشم. متاسفم ولی به همین سبب نمی‌توانم در تنیس دوحه و آزاد استرالیا بازی کنم.” او می‌خواهد در پایان فوریه ۲۰۲۴ به رقابت‌های تنیس بازگردد.

نادال تاکنون یک بار در سال ۲۰۰۹ قهرمان تنیس آزاد استرالیا شده است. او سال قبل دیدار پایانی اولین گرنداسلم فصل را که ۵ ست طول کشید، به نوواک جوکوویچ صرب واگذار کرد.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.