نادیا دلدار گلچین در شبکه چهار

جام جم آنلاین: نادیا دلدار گلچین، بازیگرسینما و تلویزیون از مراحل درمان بیماری‌اش در برنامه شگفتی‌های آفرینش انسان سخن می‌گوید.

به گزارش روابط عمومی شبکه چهار سیما، برنامه شگفتی‌های آفرینش انسان روز چهارشنبه (۱۱ مرداد) به بیماری‌های کلیوی می‌پردازد و به همین منظور عوامل این برنامه با حضور در بیمارستان درباره آخرین وضعیت نادیا دلدار گلچین، بازیگرسینما و تلویزیون ـ که مدتی است به بیماری نارسایی کلیوی دچار شده ـ و مراحل درمان بیماری‌اش با او گفت‌وگو کرده‌اند.

نادیا دلدارگلچین در فیلم‌هایی چون نامرئی، روسری آبی، کمکم کن، مهر مادری، غریبانه، شیدا، دختری با کفش‌های کتانی و مجموعه‌های تلویزیونی خاله سارا، کهنه‌سوار و دزدان مادربزرگ به ایفای نقش پرداخته است.

همچنین در این برنامه اصغر قاسمی و آریا جنابی درباره بیماری‌های کلیوی در این برنامه صحبت خواهند کرد.

شگفتی‌های آفرینش انسان در  ۳۰ قسمت ۶۰ دقیقه‌ای ویژه ماه مبارک رمضان تهیه و تولید شده است و در قالب ترکیبی، عملکرد قسمت‌های مختلف بدن انسان را از دیدگاه علوم پایه و پزشکی بررسی می‌کند.

شگفتی‌های آفرینش به تهیه‌کنندگی مریم فیروزی در گروه دانش شبکه چهار سیما تهیه و تولید شده است و هر روز ‌جز پنجشنبه‌ها ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه  از شبکه چهار سیما پخش می‌شود.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.