ناراحتی تقوی از نحوه انتخاب “فیرات”

۲۱اردیبهشت،

24-58.jpg

سرمربی پیشین سایپا بعد از انتخاب “انگین فیرات” به عنوان جانشینش، نسبت به رفتار باشگاه انتقاد کرد.

مجتبی تقوی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دربارهٔ انتخاب “انگین فیرات” به عنوان سرمربی تازه تیم فوتبال سایپا عنوان کرد: “باشگاه در این مورد هیچ مشورتی از من نگرفت اما مدیران حتما برنامه‌ریزی دارند و نظرشان قابل احترام است. این حق باشگاه است با هر مربی که دوست دارد مذاکره کند اما تنها یک گلایه از باشگاه دارم. متاسفانه کم تجربگی کردیم و در حالی که سه هفته‌ به پایان لیگ مانده بود، این آقا را آوردیم.

وی افزود: بازیکنان سایپا غیرت دارند و حضور این آقا در روی سکوی ورزشگاه تاثیری به آنها نگذاشت اما چنین کاری بسیار غیرحرفه‌ای بود و نیازی نبود آن را انجام دهند. باشگاه می‌توانست مذاکراتش را انجام دهد و مذاکره را هم رسانه ای نکند. این رفتار کاملا غیرحرفه‌ای بود. من به مدیران سایپا هم گفته‌ام که کار ناپسندی انجام دادند. نباید کسی متوجه مذاکرات می‌شد، این کارها را با فردی که ۱۹ سال در سایپا بوده انجام دادند و من از این اتفاق ناراحتم.

سرمربی سایپا در دوازدهمین دوره لیگ همچنین در پاسخ به این پرسش که آیا “فیرات” می‌تواند گزینه مناسبی برای سایپا باشد، مطرح کرد: نمی‌توانم دربارهٔ او نظر دهم. اولین درس حرفه‌ای فوتبال این است که مربی راجع به مربی دیگری بد نگوید.

وی همچنین دربارهٔ عملکرد سایپا در فصلی که گذشت به ایسنا گفت: اگر نگاه منصفانه‌ای داشته باشیم، می بینیم که عملکرد ما کاملا قابل قبول بود. ما مسیر جوانگرایی را به خوبی طی کردیم و بازیکنان آینده دار بسیاری به فوتبال معرفی شد. سایپا امسال به اعتقاد بسیار کارشناسان فوتبال زیبا و شناوری را به خصوص در نیم فصل اول به نمایش گذاشت اما متاسفانه حمایت های لازم از ما نشد. تنها دو تیم گهر و فجر کمتر از ما هزینه کردند. با این وجود من هیچ گاه به خودم اجازه نمی دهم که سایپا را وارد حاشیه کنم. پارسال که به این تیم آمدم چند پیشنهاد خوب داشتم و الان هم اگر نیاز داشته باشند با افتخار، هم کاری می‌کنم، ولی اگر بگویم که چطور پاداش گرفتیم می‌خندید!

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.