ناراحتی مادر این بازیکن ایران را شوکه کرد + تصویر

گردآوری توسط گروه تفریحات و سرگرمی ممتازنیوز

“محسن مسلمان” بازیکنی است  که به تازگی راهی پرسپولیس شده است، گفته می‌‌شود که این بازیکن علاقه شدیدی به رنگ آبی دارد. در مورد این بازیکن جوان شنیده میشود  که او از ته دل استقلالی است اما وقتی با جوانب منفی سعید آذری برای حضور در این تیم مواجه شد راهش را کج کرد و طبق خواسته و توافق مسئولین ، پرسپولیسی شد.

ناراحتی مادر بازیکن ایران را شوکه کرد + تصویر

اما جالب است در مورد این بازیکن جوان بدانید که مادر محسن مسلمان کاملا استقلالی است و زمانی که متوجه شد پسرش قصد دارد برای ادامه فوتبال راهی پرسپولیس شود به شدت از این تصمیم ناراحت بود و مدام در گوش محسن می‌‌خواند که قید پرسپولیس را بزند و هیچ وقت کاری نکند تا باعث ناراحتی او و خانواده‌اش شود که خیلی بد است.

مسلمان در جمع دوستان و بازیکنان گفته مادرم به قدری به فوتبال استقلال را دوست دارد که می‌‌ترسیدم به او بگویم پرسپولیسی شده‌ام او واقعا عاشق استقلال است و از اینکه من به حرفش گوش نکردم و به تیم رقیبش پیوستم ناراحت بود. طی چند وقت گذشته کل‌کل جالبی بین مسلمان و مادرش به وجود آمد و خانواده او به شدت از تصمیم این بازیکن شاکی و ناراحتند.

از سوی دیگر وقتی مسلمان متوجه شد که همه او را به عنوان یک هوادار پروپاقرص تیم فوتبال استقلال می‌‌شناسند گفت: “چنین حرفی شایعه است و حال که من به پرسپولیس پیوستم شک نکنید به این تیم عرق و تعصب دارم و تمام تلاشم را برای پیروزی تیم محبوبم انجام می‌‌دهم.”


ایران -موبایل-کامپیوتر-آموزشی-فرهنگی-تفریحی-سرگرمی-فال
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.