ناراحتی گل‌محمدی و بازیکنان نفت از انتشار رقم قراردادهای این تیم / قیمت ما را پایین آوردید!

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > لیگ برتر – یحیی گل‌محمدی و بازیکنانش از اینکه لیست قراردادهای تیم نفت منتشر شده، ناراحت هستند.

به گزارش ممتاز؛ پس از انتشار رقم قراردادهای بازیکنان پرسپولیس، فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش به باشگاه نفت فشار آوردند که رقم قراردادهای تیم خود را منتشر کنند. به همین دلیل بود که مدیرعامل نفت تصمیم گرفت بر خلاف میل باطنی‌اش این کار را انجام دهد. اما انجام این کار یک مزیت بزرگ برای فوتبال ایران داشت؛ اینکه ثابت شود پرسپولیس با آن همه هزینه، فاصله‌ای میلیمتری با باشگاه نفت که هزینه‌ای بسیار کمتر انجام داده دارد.
با این حال بازیکنان و کادر فنی نفت از منتشر شدن رقم قراردادهای خود ناراحت هستند. آن‌ها معتقدند که منتشر شدن رقم قراردادهایشان باعث شده که قیمتشان در بازار نقل و انتقالات بسیار کاهش پیدا کند. حالا اکثر آن‌ها به هر تیمی که بروند، حتی اگر دو برابر رقم قرارداد خود با نفت را بگیرند، نهایتا به ۷۰۰ الی ۸۰۰ میلیون تومان دست پیدا می‌کنند در حالی که در این فوتبال که قاسم دهنوی قراردادی بالای یک میلیارد دارد، آن‌ها هم انتظار دارند که رقم قراردادشان میلیاردی باشد.
از طرفی یحیی گل‌محمدی هم از این اتفاق ناراحت است، چراکه او بعد از کنار گذاشته شدن از پرسپولیس، برای اینکه ثابت کند پیشنهادهای زیادی دارد، تن به قرارداد بستن با نفت آن هم با مبلغ ۳۸۰ میلیون تومان که رقمی بسیار پایین‌تر از رقم مورد نظرش بود داد. حالا همه می‌دانند که نفتی‌ها در فصل گذشته چقدر پول گرفته‌اند و هر تیمی هم که خواهان آن‌ها باشد، برای ارائه پیشنهاد خود، رقم قرارداد فصل قبل را لحاظ خواهد کرد.
۴۳ ۴۳


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.