نارنجکی دیگر در فینال لیگ برتر بسکتبال!

۱۹م اسفند ،

DSC_3843.jpg

در فینال دوم لیگ برتر بسکتبال نیز حاشیه‌هایی اتفاق افتاد که اعتراض مهرامی‌ها را در پی داشت.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، فینال دوم لیگ برتر بسکتبال که بین مهرام و پتروشیمی برگزار شد نیز حاشیه‌هایی داشت. در ۱۵ ثانیه مانده به پایان بازی که دو تیم ۹۳ بر ۹۳ برابر بودند مهران حاتمی وقت استراحتی برای پتروشیمی گرفت که در همین لحظه یکی از تماشاگران نارنجکی(مواد محترقه) به سالن پرتاب کرد و بازی را دقایقی متوقف کرد.

نکته جالب توجه این بود که تماشاگران حاضر در سالن این تماشاگرنما را به ماموران انتظامی تحویل دادند. این حاشیه سبب شد تا مسوولان برگزاری مسابقه طبق قانون به ماهشهری‌ها تذکر دادند. در ادامه که پتروشیمی با پرتاب سه امتیازی جابر ابراهیم از مهرام پیش افتاد هنوز صدم ثانیه‌ای از مسابقه باقی مانده بود که ماهشهری‌ها برای خوشحالی وارد زمین شدند که این اتفاق اعتراض مهرامی‌ها را در پی داشت.

این اتفاق دوباره هم تکرار شد که سبب شد مدافع عنوان قهرمانی به بعضی مسائل این بازی اعتراض داشته باشند. مهرامی‌ها معتقدند که باشگاه پتروشیمی تعهد کتبی داده تا تماشاگرانش حاشیه سازی نکنند اما دوباره فینال حواشی خودش را داشت.

به گزارش ایسنا، تیم بسکتبال پتروشیمی در دومین دیدار فینال لیگ برتر بسکتبال ۹۶ بر ۹۳ مهرام مدافع عنوان قهرمانی را شکست داد و با توجه به پیروزی در مسابقه اول حالا در آستانه قهرمانی قرار دارد.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.