نارنجی خبر داد: ایرانسل در همایش سالیانه خود سرویس ابری تازهش را رسما معرفی خواهد کرد

گرد آوری توسط گروه فن آوری اطلاعات پایگاه اینترنتی خبری ممتاز نیوز

نارنجی نوشت: سرویس های ابری طی سال های قبل در میان کاربران گسترش بسیاری پیدا کرده اند. اهمیت دسترسی به اطلاعات در دستگاه های مختلف، سبب شده تا کاربران روی خوش به این سرویس ها نشان دهند و شرکت های ارائه کننده نیز سعی نمایند با ارائه خدمات متنوع، سهم بازار خود را افزایش دهند.
 
در ایران تا به حال سرویس شاخصی در این زمینه وجود نداشته و اکثر کاربران استفاده از مجموعه هایی مانند دراپ باکس را در اولویت قرار می دادند. اما طبق خبرهای که روابط عمومی ایرانسل اخیرا در اختیار نارنجی قرار داده، به نظر می رسد که این اپراتور قصد دارد تا وارد این حوزه شود و سرویس ابری اختصاصی خود را معرفی نماید.
 
سرویس تازه ایرانسل قرار است «پوشه» نامیده شود و با فضای ابری که در اختیار کاربر قرار می دهد، شرایط را برای آپلود اطلاعات بر روی اینترنت فراهم می کند. شما می توانید به کمک پوشه، شماره های تماس، عکس ها، فیلم ها و فایل های مختلف را در اینترنت ذخیره نمایید و از طرق مختلف به آنها دسترسی داشته باشید. شما همچنین این امکان را دارید تا لیست تماس ها و پیام های مهم خود را نیز در پوشه حفظ نمایید.
 
این سرویس علاوه بر نسخه تحت وب، از نرم افزار ویژه کامپیوتر و اپلیکیشن برای تلفن های هوشمند نیز برخوردار است تا از این طریق راه های متفاوتی را برای دسترسی به محتوا در اختیار کاربران قرار دهد. امکان به اشتراک گذاری اطلاعات با دوستان نیز از جمله دیگر قابلیت هایی است که ایرانسل در پوشه ارائه می دهد.
 
پوشه قرار است در همایش سالیانه ایرانسل که در آخر مهر ماه برگزار می پذیرد به صورت رسمی معرفی شود، اما هنوز جزییات بیشتری از آن منتشر نشده. اینکه استفاده از این سرویس برای کاربران ایرانسل چه ویژگی منحصر به فردی دارد و یا حجم فضایی که در اختیار کاربران قرار می گیرد به چه میزان است، از جمله سؤال هایی می باشند که برای یافتن پاسخ آن ها باید تا معرفی رسمی این سرویس، منتظر بمانیم.

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.