ناطق نوری و خاتمی در افطاری عارف +تصاویر

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

ضیافت افطار محمدرضا عارف شب قبل (دوشنبه) با حضور جمعی از شخصیتها و فعالان سیاسی و رسانه‌ای در مجمتمع فرهنگی رایزن برگزار شد.

خبراقتصادی:به گزارش ایسنا، در این مراسم چهره‌های شناخته‌شده‌ای نظیر سیدمحمد خاتمی، علی‌اکبر ناطق نوری حضور داشتند.

جعفر توفیقی، مرتضی حاجی، محمدرضا خاتمی، زهرا و نعیمه اشراقی و عبدالله رمضان‌زاده از دیگر چهره‌های حاضر در مراسم شب قبل بودند.

محمدرضا عارف و همسرش میزبان این ضیافت افطار بودند و با حضور بر سر میزهای مهمانان مراسم، ضمن خوش‌آمدگویی، با بعضی از آنها گفت‌وگوهای کوتاهی داشتند.

سیدمحمد خاتمی پس از تماشای تئاتری در تالار وحدت به کارگردانی سیدجواد هاشمی در ضیافت افطار عارف حاضر شده بود.

جمعی از روزنامه‌نگاران و فعالان رسانه‌ای اصلاح‌طلب به همراه بعضی از اعضای ستاد انتخاباتی عارف در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از جمله حسن رسولی سخنگوی این ستاد نیز در مراسم شب قبل حضور داشتند.

تعدادی از اساتید دانشگاه و چهره‌های عرصه فرهنگ و هنر نظیر امید مجد – استاد دانشگاه و اولین مترجم قرآن به شعر فارسی – و حمید فرخ‌نژاد – بازیگر سینما – نیز در این مراسم حاضر بودند.

نشستن خاتمی و ناطق نوری در کنار یکدیگر – به عنوان دو رقیب اصلی انتخابات ریاست جمهوری در سال ۷۶ – و گپ و گفت آنها از نکات جالب این مراسم بود.

پس از صرف افطار، ناطق نوری با بدرقه عارف و تعدادی از حاضران، مجلس را ترک کرد.

تعدادی از حاضران ضمن طرح بعضی مشکلات و در میان گذاشتن دغدغه‌های خود بصورت جداگانه با خاتمی و عارف، با آنها عکس یادگاری گرفتند.

پیش از اتمام مراسم، بعضی از مهمانان نماز مغرب و عشا را به جماعت و پشت سر سیدمحمد خاتمی اقامه کردند.

پس از آنکه اغلب شخصیت‌ها و مهمانان محل برگزاری مراسم را ترک کرده بودند، سیدهادی خامنه‌ای نیز به جمع حاضر اضافه شد.

تبادل نظر و گفت‌وگوی جداگانه مهمانان، شخصیتهای سیاسی و فعالان سیاسی و رسانه‌ای دربارهٔ وزرای پیشنهادی حسن روحانی، از مباحث رایج در مراسم شب قبل بود.


khabareghtesadi.com
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.