ناظم گنجاپور دار فانی را وداع گفت

۰۳م اسفند ،

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، ناظم گنجاپور ستاره خوزستانی تیم‌های شاهین و پرسپولیس در دهه چهل و پنجاه شب قبل دار فانی را وداع گفت.

جعفر کاشانی همبازی ناظم گنجاپور در پرسپولیس، در این باره گفت: ضایعه بزرگ درگذشت ناظم گنجاپور را به همه اهالی فوتبال و ورزش کشور تسلیت می‌گویم. گنجاپور که برای دیدن مسابقات جام جهانی کشتی به سالن ۱۲ هزار نفری ورزشگاه آزادی رفته بود، بعد از تماشای مسابقات کشتی، شب قبل دار فانی را وداع گفت.

در حال حاضر خانواده زنده یاد گنجاپور منتظر سفر دختر وی از مالزی به تهران می باشند تا در روزهای آتی مراسم تشییع پیکر وی برگزار شود.

گنجاپور از جمله بازیکنان با اخلاق پرسپولیس و فوتبال کشورمان بود که در صحت و سلامت بسر می‌برد و فوت وی بدون شک ضایعه بزرگی برای خانواده بزرگ پرسپولیس خواهد بود.

*پیام تسلیت مدیر عامل باشگاه پرسپولیس به خانواده ناظم گنجاپور و پیشکسوتان پرسپولیس

مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس با صدور پیامی درگذشت ناظم گنجاپور پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس را به خانواده آن زنده یاد و همه پیشکسوتان و اهالی فوتبال تسلیت گفت.

محمد رویانیان در پی کسب اطلاع از فوت ناظم گنجاپور با صدور پیامی، درگذشت بازیکن اسبق تیم فوتبال پرسپولیس را به خانواده وی و همه پیشکسوتان پرسپولیس تسلیت گفت.

در پیام محمد رویانیان آمده است: درگذشت ناظم گنجاپور بازیکن دهه پنجاه پرسپولیس را به خانواده آن مرحوم، پیشکسوتان و خانواده بزرگ پرسپولیس تسلیت گفته و برای آن مرحوم غفران الهی و برای خانواده آن عزیز از دست رفته از درگاه خداوند متعال صبر و شکیبایی مسئلت داریم.

همچنین وظیفه خود می‌دانم این ضایعه را به همه همبازیان زنده یاد ناظم گنجاپور در تیم‌های شاهین و پرسپولیس و همه پیشکسوتان و خانواده بزرگ پرسپولیس تسلیت بگویم.

از دست دادن عزیزانی که در شکل‌گیری تیم فوتبال پرسپولیس نقش ویژه‌ای داشته‌اند ضایعه‌ای بس بزرگ و غم‌انگیز است. بدون شک خانواده بزرگ پرسپولیس این عزیز از دست رفته را هرگز فراموش نخواهد کرد و یاد و خاطر وی همیشه زنده خواهد ماند.

“ورزش سه” نیز درگذشت ستاره دهه پنجاه پرسپولیس را به خانواده این مرحوم و جامعه ورزشی تسلیت می‌گوید.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.