نامزدی واحد از ائتلاف سه گانه یا فردی خارج از ائتلاف در نهایت به مردم معرفی می‌شود

۱۹اردیبهشت،

مسئول روابط عمومی ائتلاف پیشرفت گفت: پس از اخذ تصمیم نهایی در نهایت یک نامزد از سوی ائتلاف سه گانه یا فردی خارج از ائتلاف به مردم معرفی خواهد شد.

مجتبی توانگر در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران، در تشریح آخرین تصمیمات اعضای ائتلاف سه گانه برای ثبت نام در انتخابات، اظهارداشت: مشخص شدن آرایش صحنه انتخابات به ثبت نام نامزدهای مختلف تا آخرین روز و تایید صلاحیت شورای نگهبان بستگی دارد.
وی افزود: روند تخریبی و عملیات سنگین روانی روی اعضای سه نفره ائتلاف پیشرفت غیر قابل باور است، لذا باید تا مقطعی از زمان اعضای ائتلاف سه‌گانه با هم جلو بیایند تا آرایش صحنه مشخص و تخریب‌ها نسبت به آنها تعدیل شود، تا تخریب‌ها روی یک نفر متمرکز نباشد و در نهایت نامزدی واحد از این سه نفر یا فردی خارج از ائتلاف به مردم معرفی شود.

توانگر تصریح کرد: ائتلاف پیشرفت عنوان کرده که عزمش برای ایستادگی بر سر مواضع اصولی و ارزش‌ها جزم است و دنبال این نیستند که خودشان حتما از داخل این ائتلاف دربیایند؛ و صریحا نیز گفته‌اند که ما حتی حاضریم خارج از این مجموعه هم اگر کسی واجد این شرایط باشد و مورد اقبال عمومی قرار بگیرد، آن را بر خودمان ترجیح بدهیم.

مسوول روابط عمومی ائتلاف پیشرفت تاکید کرد: این نیز یک موضع ارزشمند و مبتنی بر گفتمان انقلاب در جهت ایثارگری و از خودگذشتن است. پس در ائتلاف پیشرفت، علاوه بر حدادعادل، قالیباف، ولایتی و سایر نامزدهایی که داخل گفتمان انقلاب تعریف می‌شوند مورد بررسی قرار می گیرد.

توانگر گفت: در نهایت یک نامزد از سوی ائتلاف معرفی خواهد شد لیکن زمان مناسب برای معرفی نامزد نهایی، زمانی است که تیغ مخالفین برای تخریب نامزد ائتلاف کندتر شده باشد و آرایش صحنه روشن شود.

توانگر اظهارداشت: نامزد نهایی  ائتلاف پیشرفت امتیازات دولت کنونی را داراست از ضعف‌های آن فاصله دارد، پایبند به انقلاب، پایبند به ارزش‌ها، پایبند به منافع ملی، پایبند به نظام اسلامی، پایبند به عقل جمعی، پایبند به تدبیر، قانون گراست و تمکین نسبت به قانون دارد و وحدت گرا است و همچنین دارای  توان تعامل و روحیه تفاهم با مسوولین برای پیشبرد امور است و در عین حال که مدیریت جهادی و برنامه مبتنی بر گفتمان را دارد.

مسئول روابط عمومی ائتلاف پیشرفت در پاسخ به سوالی در مورد خبری که در بعضی پایگاه اینترنتی ها مبنی بر شکست ائتلاف پیشرفت انتشار یافته خاطرنشان کرد: ترجیح می‌دهم در مورد این موضوع طی برگزاری رقابت‌های انتخاباتی و به صورت عملی اظهار نظر کنم.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.