نامه امیر قلعه نویی به هواداران / می دانم که استقلال را تنها نمی گذارید/به دنبال تسویه حساب شخصی نیستم

امیر قلعه‌نویی در نامه‌ای خطاب به هواداران استقلال از آنها دعوت کرده است که در این شرایط به کمک تیم محبوب‌شان بیایند. او نوشته که نشان داده بر خلاف گمانه‌زنی‌ها به دنبال “تسویه حساب شخصی” با کسی نبوده است.
در نامه امیر قلعه‌نویی خطاب به هواداران استقلال آمده است: “به نام خدا دست تقدیر روزگار چنین مقدر کرده که امسال پس از سه سال دوری بار دیگر در کنار هم باشیم. همواره گفته ام و تا روزی که به خواست الهی دمی در بدن داشته باشم خواهم گفت که امیر قلعه نویی هر آنچه را که امروز ولو کم و ناچیز دارد، پس از لطف و عنایت باری‌تعالی از هواداران با معرفت و عاشق استقلال دارد؛ هوادارانی که عمر خود را کنارشان گذراندم و چه اشکهایی که از شوق و گاها اندوه در کنارشان نریخته‌ام. خاطرات بسیار از ما بر جای مانده، از قهرمانی آسیا تا روزهایی که در سخت‌ترین شرایط در دسته سوم ماندیم و جنگیدیم، از تمامی افتخاراتی که در دهه ۸۰ به دست آمد.
قصد زیاده گویی ندارم اما در آستانه شروعی مجدد هستیم؛ شروعی که امیدوارم با حضور و حمایت همه جانبه شما عزیزان، شما خواهران و برادران مخلص و پاک همچون همیشه، انتهایی با حلاوت را به همراه داشته باشد. شما جز لاینفک تاریخ هفت دهه‌ای این باشگاه هستید، شمایی که بوده‌اید، هستید و خواهید ماند. امثال بنده هستند که در مقام خدمتگزار و خادم یک روز می‌آییم و یک روز می‌رویم و خدا کند که تاریخ به دور از حب و بغض و تعصب و کینه قضاوتی عادلانه پیرامون ما داشته باشد که انشالله چنین خواهد بود.

پس از سه سال بار دیگر در کنار هم آغاز خواهیم کرد. می‌دانم که هستید و قطعا استقلال را تنها نخواهید گذاشت. شما یاورانی عاشق و بی ریا هستید که استقلال را برای خودش می‌خواهید و به افراد و اسامی به عنوان سرباز نگاه می‌کنید. نیک می‌دانید که حضور شما عزیزان و از آن مهمتر دعای خیرتان چه تاثیر بسزایی در ارتقا روحی و فنی تیم دارد. چه بسیار مسابقاتی بوده که در سخت‌ترین لحظات و در اوج ناامیدی، این نیت و دل پاک شما بوده که همانند یک معجزه ورق را برگردانده است. هنوز آخرین قهرمانی لیگ در جوار بارگاه ملکوتی امام هشتم (ع) مانند یک سکانس رویایی از جلو چشمانم عبور می‌کند؛ اتفاق و افتخاری که با دعای خیر و حضور شما میسر شد.

به عنوان مسئول فنی و یک قطره از دریای بی کران استقلال عرض می‌کنم که امسال تنها و فقط با یک نیت پای به عرصه گذاشته‌ام و آن هم شادی و سرور شما عزیزان و اهتزار پرچم استقلال است. آغوش استقلال برروی همه عاشقان و خدمتگزاران باز است. آنچنان که در این مدت کوتاه به اثبات رساندم بر خلاف گمانه زنی‌های قبلی عده‌ای معدود، نه به دنبال تسویه حساب شخصی هستم و نه به دنبال سرمایه‌سوزی. استقلال نه به حقیر تعلق دارد و نه ملک شخصی احد الناسی است. در برابر ناملایمات، حسادت‌ها، توهین‌ها و تهمت‌ها تا سر حد امکان سکوت اختیار کردم و خواهم کرد و حساب و کتاب را واگذار می‌کنم به خداوند رحمان و رحیم چرا که اوست که عزت می‌دهد نه بندگانش. اذن اوست که برگی از برگی نمی‌جنبد و وعده اوست که: مکرو مکر الله و الله خیر الماکرین.
این چند خط نثر امیر قلعه نویی نیست اما حرف دل اوست با عاشقان اسقلال. از همه شما و مدیریت استقلال به خاطر حمایتهای اخیر سپاسگزارم و بی صبرانه منتظر قدوم شما در اولین آوردگاه در روز جمعه هستم.
برادر شما، امیرقلعه نویی”
 

۲۵۱ ۴۳

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.