نامه ایرانخودرو به بورس: ۲۱ هزار میلیارد تومان زیان کرده‌ایم

مدیرعامل ایران‌خودرو در نامه‌ای به سازمان بورس از زیان ۲۱ هزار میلیارد تومانی این گروه خودروسازی خبر داد.

نامه ایرانخودرو به بورس: ۲۱ هزار میلیارد تومان زیان کرده‌ایم

به گزارش ممتاز نیوز، به دنبال نامه گروه صنعتی ایران‌خودرو به رئیس اداره نظارت بر ناشران گروه صنعتی و معدنی سازمان بورس، مبنی بر اعلام حذف مبلغ جبران ناشی از قیمت‌گذاری دستوری از دفاتر حسابداری، این گروه صنعتی از این موضوع گلایه کرده و در مقابل نیز گروهی ضمن اشاره به ماده ۹۰ قانون اصل ۴۴، بر عدم وجود شواهد برای شناسایی درآمد بر طرفیت مطالبات از دولت و عدم پذیرش مطالبات از سوی دولت تاکید دارند.

روز سه‌شنبه (۱۶ خرداد ماه)، مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو خطاب به جعفر سلطانی- رئیس اداره نظارت بر ناشران گروه صنعتی و معدنی- نامه‌ای ارسال کرده که به موضوع صورتجسله هیات مدیره شرکت در خصوص اعمال تعدیلات و حذف مطالبات از دولت اشاره دارد و از زیان ۲۱ هزار میلیارد تومانی در قالب تعدیلات سنواتی سال ۱۴۰۰ و همچنین ۹ ماهه سال ۱۴۰۱ خبر داده است.

در متن این نامه آمده است:

4845384

“احتراماً به پیوست بند ۱ صورتجلسه شماره ۶۲۸ مورخ ۱۴۰۲/۰۳/۱۶ هیات مدیره شرکت ایران‌خودرو، در خصوص رعایت استانداردهای حسابداری و اعمال تعدیلات مورد نیاز در دفاتر شرکت و برگشت مبالغ منظور شده به حساب دولت، تحت عنوان زیان ناشی از تعمال قیمت‌های دستوری به شرح ذیل جهت اطلاع ایفاد می‌شود. “

انتهای پیام/


پلاس
خودرو

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.