نام آلبوم جدید احسان خواجه امیری مجوز نگرفت!

وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی‌ نام آلبوم «عاشقانه‌ها» احسان خواجه‌امیری که نزدیک به ۶ ماه است برای دریافت مجوز به ارشاد فرستاده شده بود را نپذیرفت.

 

khajeamirI

 

بر اساس این گزارش این آلبوم قرار بود در ابتدا با نام «یک خاطره رویایی» در بازار موسیقی منتشر شود که پس از چندی خواجه‌امیری تصمیم گرفت نام آن را به عاشقانه‌ها تغییر دهد که وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی‌ به دلیل اینکه نام این آلبوم در گذشته روی آلبوم دیگری بوده است، خواستار تغییر نام آلبوم جدید خواجه‌امیری شد.

 

احسان با اجرای ترانه «هرچی آرزوی خوبه» در زمستان ۱۳۸۳ در میان مردم شناخته شد، در پی آن راه یافتن احسان به صدا و سیمای ایران او را به خواننده‌ای مطرح در ایران تبدیل کرد. احسان دومین آلبوم خود با نام برای آخرین بار را که ترانه «هرچی آرزوی خوبه» یکی از ترانه‌های آن بود، در سال ۱۳۸۴ به بازار عرضه کرد.

 

وی تاکنون پنج آلبوم منتشر کرده ‌است که آخرین آن با نام «یه خاطره از فردا» در شهریور ماه ۱۳۸۹ منتشر شده‌است. او در سال ۱۳۸۶ آلبوم سلام آخر را روانه بازار کرد. به اعتقاد خودش احسان خواجه‌امیری را باید با این آلبوم شناخت. به گفته خودش او برای ذره ذره این آلبوم خرج معنوی کرده ‌است.

 

لازم به ذکر است که آلبوم سلام آخر جزو پرفروش‌ترین آلبوم‌های سال قرار گرفته ‌است. احسان خواجه‌امیری خواننده مشهور کشور ما کودکی پر ماجرایی داشته. وی می‌گوید استادانی نظیر استاد یاحقی و استاد شهناز درموفقیت او نقش بسزایی داشتند.

 

او آشنایی با همه نوع سازی دارد. ایشان در مهندسی کامپیوتر تحصیل کردند. او در برنامه تحویل بهار که از شبکه ۳ پخش شد آهنگ جدیدی به نام (تحویل بهار) ارائه کرد. وی در همین برنامه مژده آلبوم جدیدش را برای بهار داده ‌است.

منبع: هفت صبح

فرهنگ و ادب

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.