ناوهای جنگی روسیه در راه سوریه

جام جم آنلاین: وزارت دفاع روسیه اعلام کرد؛یک گروه از کشتی های جنگی این کشور که به مقصد طرطوس سوریه در حال حرکت است، با عبور از تنگه جبل الطارق وارد دریای مدیترانه شدند.

به گزارش واحد مرکزی خبر ،خبرگزاری فرانسه نیز اعلام کرد ، یکی از مسئولان وزارت دفاع روسیه گفت:این کشتی ها که اوایل ژوئیه از سوروموسک نزدیک مورمانسک در شمال غرب روسیه حرکت کردند « امروز از تنگه جبل الطارق عبور کردند و ساعت دوازده به وقت گرینویچ وارد دریای مدیترانه شدند.»

به گفته این منبع، این کشتی های ناوگان شمال و ناوگان بالتیک به ماموریت خود ادامه خواهند داد و در « رزمایش های نظامی پیش بینی شده » شرکت می کنند.

ایتارتاس خاطرنشان کرد این کشتی ها قرار است به گروه دیگر کشتی های جنگی ناوگان دریای سیاه بپیوندند که در بین آنها کشتی اسمتلیوی Smetlivy به ماموریت خود در جنوب شرق مدیترانه ادامه می دهد.

همچنین در پی انتشار خبر احتمال استفاده سوریه از سلاح شیمیایی در مقابل حملات احتمالی خارجی، ترکیه در مزهای خود با سوریه به حال آماده باش درآمد.

شبکه تلویزیونی الجزیره نیز به نقل از ارتش سوریه اعلام کرد:  استان ریف دمشق تا چند روز دیگر از حضور گروه های مسلح تروریست پاکسازی خواهد شد.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.