ناکامی‌های نراتزوری ادامه دارد/ یوونتوس فاتح دربی ایتالیا شد

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > فوتبال جهان – تیم فوتبال یوونتوس یا نتیجه ۳ بر ۱ اینتر را شکست داد تا صدرنشینی‌اش در لیگ ایتالیا را مستحکم تر کند.

به گزارش ممتاز؛ در مهم ترین دیدار هفته بیست و دوم سری آ ایتالیا از ساعت ۲۳:۱۵ یکشنبه دو تیم یوونتوس و اینتر به مصاف هم رفتند. یوونتوس که برای سومین فصل پیاپی لیگ ایتالیا را به سلطه خود درآورده، در حالی میزبان اینتر بود که این تیم این روزها حال و روز خوشی ندارد و ششمین مربی بعد از ژوزه مورینیو هم نتوانسته نراتزوری را به روزهای اوجش بازگرداند. دربی ایتالیا با برتری گورخرهای شهر تورین آغاز شد و تنها ۱۵ دقیقه از بازی گذشته بود که استفان لیش اشتاینر روی پاس استثنایی پیرلو گل اول بازی را به ثمر رساند. در ادامه بازهم این یوونتوسی بودند که در چند صحنه دروازه اینتر را تهدید کردند اما هیچکدام از آنها ثمری نداشت تا نیمه نخست این مسابقه با همین نتیجه به پایان برسد. با شروع نیمه دوم اوضاع برای شاگردان والتر ماتزاری نه تنها بهتر نشد، بلکه گل‌های جورجیو چیلینی و آرتور ویدال در دقایق ۴۷ و ۵۵ اختلاف را بیشتر کرد تا خیال هواداران یوونتوس از کسب سه امتیاز این دیدار راحت شود. در ادامه اینتری ها که چیزی برای از دست دادن نداشتند، سراپا حمله شدند. در نهایت رولاندو مدافع پیش تاخته اینتر در دقیقه ۷۱ یکی از گل های خورده را جبران کرد تا هواداران این تیم میلانی با امید بیشتری دقایق پایانی بازی را دنبال کنند. در حالیکه ماتزاری، دیگو میلیتو را به میدان فرستاده بود تا شاید این مهاجم فرصت طلب از سنگینی این شکست کم کند اما در دقایق پایانی هم اینتری ها کاری را از پیش نبردند تا در نهایت دربی ایتالیا با نتیجه ۳ بر ۱ به سود یوونتوس به  پایان برسد.

بدین ترتیب یوونتوس ۵۹ امتیازی شد تا صدرنشینی‌اش در لیگ ایتالیا را مستحکم تر کند. اینتر هم با همان ۳۳ امتیاز در جایگاه ششم قرار گرفت.

۲۵۲ ۴۱


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.