ناکامی فرنگی کاران نوجوان باید به طور جدی بررسی شود

مربی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان گفت: باید با یک کارشناسی مناسب، ناکامی فرنگی کاران نوجوان در مسابقات جهانی مورد بررسی قرار گیرد چراکه این رده سنی نقش تعیین کننده ای در آینده کشتی کشور دارد.

ناصر نوربخش در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ضمن بیان این مطلب افزود: متاًسفانه مسئولان علی رغم مهم بودن رده های سنی پایه توجه چندانی به نوجوانان ندارند و همین موضوع باعث می شود ما عنوانی بهتر از هشتمی را در رقابتهای جهانی کسب نکنیم.

وی در پاسخ به این سوال که چه عواملی باعث شد تا تیم فرنگی نوجوانان نتواند نتیجه لازم را در رقابتهای جهانی کسب کند گفت: به هرحال اتفاقات زیادی در عدم نتیجه گیری یک  تیم نقش دارد که به اعتقاد من مهمترین آن توجه نشدن به مربیان تیم ملی به لحاظ مادی ومعنوی است ، البته نه این که کادر فنی چون به لحظ مالی تامین نبود تلاش لازم را نداشت بلکه این موضوع به طور کلی بسیار مهم و تاًثیر گذار است.

نوربخش اضافه کرد: حقوق ودستمزد مربیان رده های سنی پایه تفاوت زیادی با مربیان بزرگسال دارد ومسئولان نیز صرفاًبه رده سنی بزرگسالان توجه دارند که این موضوع در آینده به ضرر کشتی ایران خواهد بود.

وی تصریح کرد: هم اکنون در رده سنی بزرگسالان داشته های خوبی داریم اما آیا این نسل کشتی جاودانه خواهد بود،درنتیجه اگر به فکر پشتوانه ها نباشیم در سال های آتی موفقیتی را به دست نخواهیم آورد.

مربی تیم ملی کشتی فرنگی ایران خاطرنشان کرد: کشتی ورزش اول کشور ما  محسوب می شودکه امیدوارم مسئولین شرایطی را فراهم آورند تا نونهالان ونوجوانان  بیشتری به سمت این رشته ورزشی کشیده شوند که در آینده پشتوانه های بسیار خوبی برای تیم ملی داشته باشیم./مح


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.