ناگفته های مادر حمید طالب زاده از رفتن پسرش

۰۱م آذر ،

مادر حمید طالب زاده با اشاره به شایعه خبر ترک ایران از سوی حمید طالب زاده و صحت و سقم آن گفت: خبر ترک ایران از سوی حمید طالب زاده حقیقت دارد و او به همراه خانواده اش به کشور آمریکا مهاجرت کرده است.

به گزارش ممتازنیوز به نقل از تماشا : مادر حمید طالب زاده با اشاره به شایعه خبر ترک ایران از سوی حمید طالب زاده و صحت و سقم آن به پانا گفت: «خبر ترک ایران از سوی حمید طالب زاده حقیقت دارد و او به همراه خانواده اش به کشور آمریکا مهاجرت کرده است. همه، مشکلات حمید را برای خوانندگی در ایران می دانند. البته ادامه تحصیل همسر او در آمریکا نیز سبب شد که این اتفاق سرعت بیشتری به خود بگیرد. همسر او برای ادامه تحصیل در رشته پزشکی در یک دانشگاه آمریکا پذیرش شده بود و این اتفاق سبب شد که حمید به سختی از حضور در ایران دل بکند.»

مادر این خواننده جوان یادآور شد: «حمید عاشق ایران بود و تمام تلاش خود را کرد تا بتواند زندگی هنری اش را در ایران ادامه دهد اما از طرفی او عاشق خواندن نیز بود و برای ادامه فعالیت هنری اش از ایران هجرت کرد.»

وی تصریح کرد: «متاسفانه مسئولان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هیچ گاه سبب روشنی برای ندادن مجوز با وجود اینکه او دو آلبوم موسیقی در ایران منتشر کرده بود اعلام نکردند و همین امر سبب شد که او از این مسائل احساس ناراحتی کند.»

طبقه بندی: اخبار مهم   |   تعداد بازدید: ۱۱۱ نفر   |   تاریخ انتشار یافتن: چهارشنبه ۱ آذر

آخرین اخبار و جدیدترین مطالب در مورد , حمید طالب زاده, مادر حمید طالب زاده


مجله اینترنتی عکس ، دانلود اهنگ ، اس ام اس ، خبرها روز
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۳نظر ثبت شده
  1. میثم:

    اینهمه خوندن و میخونن.هوای رقص زد سرش اونم شو کلیپ

  2. *********:

    He is very very good singer
    I l♥ve his

  3. انا:

    ggjdt6

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.