نایب رئیس بخش iOS اپل اخراج شد

۴شنبه ۱۰م آبان به نقل از منبع ذکر شده در انتهای خبر در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

نایب رئیس بخش iOS اپل اخراج شد

به گزارش تفسیری ممتاز نیوز ؛ نقشه‌های خراج گوگل در iOS 6 در نهایت سر «اسکات فورستال» نایب رئیس سیستم‌عامل اپل را به باد داد.

http://up.funmehr.com/images/mf4ms3i1xuzj4gtp2d4.jpg

کمپانی اپل روز دوشنبه بیانیه غیر منتظره‌ای را صادر و اعلام نمود که «اسکات فورستال» نایب رئیس بخش iOS این کمپانی در سال ۲۰۲۴ اپل را ترک خواهد نمود. اما به نظر می‌رسد که داستان واقعی بر سر رسوایی برنامه Maps در آخرین نسخه از سیستم‌عامل این کمپانی است.

پروژه نقشه که قرار بود Google Maps را به عنوان پیش‌فرض جایگزین نرم‌افزار نقشه‌های اپل در محصولات حاوی iOS 6 معرفی کند، به خاطر اطلاعات نادرست و تصاویر مختل به شدت مورد انتقاد قرار گرفت. «تیم کوک» مدیر عامل کمپانی یک هفته پس از انتشار یافتن سیستم‌عامل نامه سرگشاده‌ای نوشت و از همه کاربران عذرخواهی نمود.

به گزارش تفسیری ممتاز نیوز ؛ به نظر می‌رسد این اشتباه آخر «فورستال» در حکم تیر خلاص بوده و فرصت مناسب را به اپل داده تا او را از مجموعه خود اخراج کند. کمپانی همچنین مدیر بخش توزیع خود را هم اخراج نمود؛ «جان بروت» همین شش ماه پیش استخدام شده بود.

اکنون روزنامه «وال‌استریت ژورنال» گزارش تفسیری داده که «فورستال» به این سبب از اپل اخراج شد که حاضر نشد نامه‌ای را امضا کند که او را مسئول مشکلات برنامه Maps در iOS 6 معرفی می‌کرد. فورستال ۱۵ سال در کمپانی اپل مشغول کار بود. در این مقاله آمده که از مدت‌ها پیش، تنش‌های دیگری هم بین «فورستال» و سایر عوامل اپل وجود داشته و در کل اخلاقیات او با کمپانی سازگار نبوده و ظاهراً مورد برنامه Maps دیگر تیر خلاص بوده است.

اپل روز دوشنبه پس از فقط شش ماه، با «جان بروت» مدیر بخش توزیع خود هم خداحافظی نمود. روزنامه وال‌استریت ژورنال می‌نویسد، خداحافظی «بروت» هم با تمایل خود وی نبوده، بلکه او هم اخراج شده است.

http://dl2.funmehr.com/hamid/aks/funmehr.jpg

اختصاصی از مجله اینترنتی ممتاز نیوز – Www.FunMehr.com & IR

عضویت در ممتاز نیوز

طبقه بندی: خبرها آی تی, خبرها آی تی   |   تعداد بازدید: ۱ نفر   |   تاریخ انتشار یافتن: پنجشنبه ۱۱ آبان
آخرین اخبار و جدیدترین مطالب در مورد , ios, iOS اپل, IT, آموزش, آی تی, خبرها آی تی, خبرها تکنولوژی, اختراعات, اختراعات جدید, اپل, ترفند, جدیدترین تکنولوژی ها, سیستم عامل ها, معرفی کالاها, معرفی گوشی, معرفی گوشی ها, نایب رئیس اپل, نایب رئیس اپل اخراج شد, نایب رئیس بخش iOS اپل اخراج شد, کالا

مجله اینترنتی عکس ، دانلود اهنگ ، اس ام اس ، خبرها روز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.