نایب رئیس مجلس شورای اسلامی از مرز مهران بازدید کرد/ تأکید ابوترابی‌فرد بر توسعه مناسبات با عراق

گردآوری توسط گروه سیاسی ممتاز نیوز

نوشته شده در تاریخ ۱۹/آذر/ – ۱۶:۰۷ و در حوزه های سیاسی – ۰ نظر

در آستانه اربعین حسینی (ع)؛

خبرگزاری : نائب‌رئیس مجلس شورای اسلامی در بازدید از پایانه مرزی مهران بر اولویت مرز برای توسعه مناسبات با کشور عراق تأکید کرد.

به گزارش ممتاز نیوز به نقل از آنا، حجت‌الاسلام سید محمدحسن ابوترابی‌فرد در حاشیه بازدید از مرز مهران، اظهار کرد: مرز مهران از ظرفیت و قابلیت‌های ویژه‌ای برای توسعه مناسبات سیاسی، امنیتی، اقتصادی و فرهنگی دو کشور ایران و عراق برخوردار است که این فرصت‌ها برای برنامه‌ریزی، توسعه استان در آینده و ساماندهی خدمات‌رسانی به مجلس ارائه می‌شود.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی، افزود: امنیت مسیر و فاصله کم مرز مهران با شهرهای کربلا، نجف و مرکز عراق و نیز وجود اشتراکات فرهنگی، قومی – قبیله‌ای و مذهبی بیش‌ازپیش بر اهمیت مرز مهران می افراید.

وی با تقدیر از حرکت خودجوش مردم در ارائه خدمات مناسب به زائران عتبات عالیات، ادامه داد: مردم استان ایلام و شهرستان مهران در حرکت خودجوش خود خدمات ارزنده‌ای به زوار ارائه کردند که جای تقدیر و تشکر دارد.

ابوترابی‌فرد ادامه داد: خوشبختانه هماهنگی و همکاری بسیار خوبی میان دستگاه‌های اجرایی، انتظامی و خدمات رسان استان ایلام برای فراهم کردن بهترین شرایط خروج و ورود زوار در این مرز ایجادشده و مقام‌های محلی با بسیج امکانات، برای ورود خیل عظیم زائران حرم اباعبدالله الحسین (ع) آماده شده‌اند.

انتهای پیام/

خبرگزاری آنا
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.