نباید مشکلات مالی بر قضات چیره شود

رییس کل دادگستری استان مازندران، تامین سلامت قضا و عدالت اجتماعی را تضمین‌کننده آرامش درونی یک قاضی دانست و گفت: سرلوحه امور زندگی قاضی، اجرای عدالت است و در محیط کاری و زندگی خویش باید از آرامش روحی و روانی برخوردار باشد.

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام حسین طالبی طی سخنانی در مراسم افتتاح ساختمان جدید دادگستری شهرستان نوشهر با تاکید بر اینکه در اسلام برای آرامش قاضی جهات مختلفی در نظر گرفته شده است، اتکال به قدرت لایزال الهی را از مهم‌ترین عواملی دانست که می‌تواند در برهه‌های مختلف زندگی برای هر کس آرامش خاطر ایجاد کند و در زندگی فردی و اجتماعی وی تاثیر گذار باشد.

وی افزود: با توجه به وظایف خطیر و مهم این قشر از جامعه، نباید مشکلات مادی بر آنها چیره شود زیرا در صورت بروز چنین مشکلی، موجبات غفلت و منکرات فراهم می‌شود.

رییس شورای قضایی مازندران در ادامه به روند رو به رشد احداث ساختمان‌های جدید برای مراجع قضایی اشاره کرد و گفت: ساختمان جدید دادگستری شهرستان‌های آمل، قائمشهر، رامسر و سرخرود نیز در آینده‌ای نه چندان دور مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

رییس دادگستری شهرستان نوشهر نیز در این مراسم از تلاش و حمایت‌های بی وقفه همه مسئولانی که در احداث و تکمیل بنای جدید دادگستری این شهرستان سهیم بوده‌اند تشکر و قدردانی کرد.

انتهای پیام


ایسنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.