نبض تئاتر در آلودگی هوا هم می‌زند/ تئاتر شهر تعطیل نیست

۱۳م آذر ،

مدیر روابط عمومی تئاتر شهر از عدم تعطیلی این مجموعه در روزهای چهاردهم، پانزدهم، شانزدهم و هفدهم آذر ماه خبر داد.

محسن حسن‌زاده در گفت و گو با خبرنگار تئاتر هنرآنلاین گفت: با توجه به اینکه روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه به سبب آلودگی هوای شهر تهران تعطیل شده است اما اجراهای مجموعه تئاتر شهر در تمامی سالن ها به کار خود ادامه می دهند و تئاتر شهر تعطیل نیست.

به گزارش هنرآنلاین، در این هفته نمایش “هفت شب با مهمانی ناخوانده در نیویورک” نوشته و کار فرهاد آئیش ساعت ۱۹ به مدت ۹۰ دقیقه با بازی علی نصیریان و فرهاد آئیش در تالار اصلی به صحنه خواهد رفت.

در تالار چهارسو نمایش “جاده طولانی مارپیچ” نوشته محمد چرم شیر ، کارگردانی رضا گوران و بازی امین زندگانی و سحر دولتشاهی ساعت ۱۸:۳۰ و ۲۰ به مدت زمان ۵۰ دقیقه پذیرای علاقه مندان تئاتر خواهد بود.

“طوفان” عنوان نمایش دیگری نوشته سید حسین فدایی حسین است که به کارگردانی آرش دادگر در تالار قشقایی به صحنه می‌رود. در این اثر نمایشی که ساعت ۱۹ به مدت ۷۰ دقیقه به صحنه خواهد رفت یعقوب صباحی ، مهران امام بخش، امین طباطبایی، مجید امیری، آرش دادگر، گیتی قاسمی، عمار عاشوری، مهراب رستمی، احسان ناجی، رسول مکوندی به عنوان بازیگر حضور دارند.

در تالار سایه هم نمایش “عطسه ۲۱ دسامبر” نوشته و کار محمد مهدی خاتمی و بازی سروش طاهری، صبا کمالی، مهدی فریضه و خسرو احمدی ساعت ۱۸ به مدت ۶۰ دقیقه میزبان علاقه مندان تئاتر خواهد بود.

نمایش “تا یک بشمار” نوشته و کار زهرا صبری نیز با بازی مهدی شاه پیری، حسین دیوان و رضا بهرامی ساعت ۱۸ به مدت زمان ۶۰ دقیقه در کارگاه نمایش پذیرای دوستداران تئاتر است.

انتهای پیام/۵۲/۵۳
 


آخرین خبرها
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.