نبود تماشاچی یک اتفاق بود نه حاشیه!

۰۷م آذر ،

تیم والیبال کاله آمل که به سبب کسب نتایج ضعیف در سه هفته اخیر جایگاه صدر نشینی خود را از دست داده است این هفته میزبان تیم بازرگانی جواهری گنبد است.

به گزارش خبرنگار ورزشی  باشگاه خبرنگاران: بهروز عطایی سرمربی تیم کاله پس از کسب نتیجه شکست در بازی هفته هشتم از تیمش استعفا داد که مورد قبول مسئولان باشگاه کاله قرار نگرفت و وی هم اکنون در کادر فنی این هم به عنوان سرمربی حضور دارد.

بهروز عطایی سرمربی تیم والیبال کاله آمل در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: در حال حاضر با جدیت هرچه تمام تر مشغول تمرین هستیم و به کار خود با قدرت ادامه می دهیم به طور قطع به همراه شاگردانم و دیگر دست اندر کاران تیم به مشکلات پایان خواهیم داد و به مسیری که از قبل پیش بینی کرده بودیم باز می گردیم.

وی گفت: تیم والیبال کاله آمل به هیچ عنوان مشکل حاشیه ای ندارد و باخت های اخیر ما فقط یک بحث ورزشی است نمی توان آن را به کم کاری و مشکل کادر فنی با بازیکنان ارتباط داد ما فقط بد بازی کردیم که این بازی باید مورد بحث، تحلیل و بررسی قرار بگیرد.

وی در خصوص عدم حضور تماشاگران در سالن پیامبر اعظم آمل در دیدار مقابل تیم میزان خراسان گفت: از میان تمامی بازی های خانگی ما فقط یک دیدار با حضور تعداد کمی از تماشاگران برگزار شد و سبب آن هم عدم اطلاع رسانی وسیع از سوی مسئولان بود، به طور قطع در دیدار فردا سالن والیبال آمل مملو از تماشاگر خواهد شد.

پیشکسوتان آملی علاقمند به موفقیت تیم می باشند

وی در پاسخ به این سوال که آیا سنگ اندازی هایی بعضی اشخاص عامل تصمیم گیری وی به استعفا از سمت مربیگری تیم کاله بود؟ اظهار داشت: به هیچ عنوان  این موضوع صحت ندارد، من احساس کردم در پایان هفته هشتم نیاز به استراحت دارم و باید استعفا دهم پیشکسوتان والیبال شهر آمل علاقمند به موفقیت تیم کاله در لیگ برتر می باشند آنها هم برای خو نظریات و دیدگاه های خاصی دارند که قابل احترام است.

وی یادآور شد: در حال حاضر در تیم کاله آمل هیچ اتفاق خاصی نیافتاده است ما فقط نتیجه سه بازی را واگذار کرده ایم این شکست ها سبب شد که ابهت ۱۵ امتیازی ما در پنج هفته اول لیگ تا حدودی از بین برود به طور قطع اگر بازی فردا را برده و سه امتیاز کامل آن را کسب کنیم به صدر جدول رده بندی نزدیک خواهیم شد.

وی تصریح کرد: اتفاقات و نتایج کسب شده در بازی های اخیر شوک بزرگی به تیم وارد کرده است ما این وضعیت را در سال قبل هم تجربه کردیم در چنین شرایطی به طور قطع تیم به آرامی به حالت اولیه خود باز خواهد گشت. به هیچ عنوان عجله ای برای پوست اندازی سریع نداریم این وضعیت باید به طور تدریجی رخ دهد.

وی گفت: نتیجه ۲ دیدار میان تیم های پیکان و متین ورامین برای ما از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است غلبه بر این حریفان ما را به فضایی که در آن قرار داشتیم وارد خواهد کرد.

سرمربی تیم والیبال کاله آمل در مورد دیدار هفته نهم مقابل تیم بازرگانی جواهری گنبد اظهار داشت: گنبد تیم جوان و خوبی است این تیم نسبت به سال های قبل تا حدودی از نظر کیفی با افت فنی همراه است ولی نوع عملکرد آنها و نتایج کسب شده برای ما مهم نیست بلکه می خواهیم با خود نمایی قدرتمان مقابل آنها به شرایط مطلوب قبل بازگردیم./با


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.