نبی: جام حذفی بطور قطع برگزار خواهد شد

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از ورزش ۳ در تاریخ یکشنبه ۱۴ آبان۹۱،

 مهدی محمد نبی روز یکشنبه در گفت و گوباایرنا، افزود: مسابقات جام حذفی به طور حتم در فصل جاری برگزار خواهد شد و این خواسته باشگاه ها و اهالی فوتبال بود.

وی ادامه داد: قراراست به زودی جلسه ای میان مدیران باشگاه ها ورییس سازمان لیگ برگزار شود تا بهروان نظرات مدیران باشگاه ها را از نزدیک بشنود.

دبیرکل فدراسیون فوتبال در خصوص اینکه فدراسیون هر هفته نظرات جدیدی در این رابطه ارایه می کند، گفت: امیدوارم این بار چنین اتفاقی رخ ندهد و به طور حتم با توجه به خواسته فوتبال دوستان این مسابقات برگزار خواهد شد.

فدراسیون فوتبال کشورمان ازابتدای فصل تاکنون بیش از چندین بار حرف خود را در خصوص برگزاری و یا عدم برگزاری این مسابقات تغییر داده است.

غلامرضا بهروان رییس سازمان لیگ حدود ۱۰ روز پیش اعلام کرده بود که این مسابقات به طور حتم برگزار نمی شود واین نظر فدراسیون هم تغییر نمی کند، اما به نظر می رسد فدراسیون فوتبال باز هم عادت بد خود را تغییر نداده و نظر پیشی مسوولان آن تغییر کرد.

در روز های اخیر انتقادات شدیدی به خاطر برگزار نشدن جام حذفی از فدراسیون فوتبال شده است واهالی این رشته ورزشی فدراسیون را متهم به حرف شنوی از کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی کشورمان کرده اند.

اکنون باید دید که آیا این بار نیزبا وجود اینکه دبیر کل فدراسیون فوتبال ابراز امیدواری کرده نظر فدراسیون تغییر نخواهد کرد، این مسابقات برگزار می شود یا اینکه بار دیگر فدراسیون نظر خود را تغییر می دهد.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.