نتانیاهو این بار علیه حزب الله رجز خواند

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در اظهاراتی واهی گفت این رژیم تا زمان پیروزی به جنگ ادامه می‌دهد.

نتانیاهو این بار علیه حزب الله رجز خواند

به گزارش ممتاز نیوز، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی امروز یکشنبه در آغاز جلسه کابینه باز هم رجزخوانی کرد و گفت: تا زمان پیروزی جنگ را متوقف نخواهیم کرد. این را به دوستان و دشمنانمان می‌گوییم. پیام واضحی برای دشمنانمان دارم. آنچه هفت اکتبر رخ داد هرگز تکرار نخواهد شد. پیشنهاد می‌کنم حزب الله نیز از آنچه حماس در ماه‌های اخیر یاد گرفت، بیاموزد.

به دنبال جنگ غزه مرزهای لبنان و اراضی اشغالی نیز شاهد تبادل آتش میان حزب الله لبنان و ارتش رژیم صهیونیستی بوده است.

رسانه‌های عبری نیز گزارش دادند رژیم صهیونیستی به آمریکا پیام داده که تمایل دارد اقدام دیپلماتیکش در جهت حل تنش در مرز با لبنان موفقیت‌آمیز باشد اما اگر شکست بخورد مجبور خواهد بود برای «حذف» حزب‌الله از جنوب لبنان اقدام نظامی را در پیش بگیرد. این درحالی است که واشنگتن معتقد است رژیم صهیونیستی نمی‌تواند همزمان با جنگ غزه جنگی نیز علیه حزب الله لبنان آغاز کند و در آن پیروز شود.

براساس گزارش الجزیره، بنیامین نتانیاهو روز شنبه نیز گفت: جنگ فعلی نباید تا زمان دستیابی به همه اهداف مورد نظر متوقف شود.

با این حال طبق گزارش‌ها، رژیم صهیونیستی پس از ناکامی در رسیدن به اهداف خود، هزاران نفر از نظامیانش را از غزه خارج کرده است.

نتانیاهو شنبه مدعی شد رژیم صهیونیستی هیچ مصونیتی به جنبش حماس در هیچ مکانی نمی‌دهد و جنگ غزه را تا زمان بازگرداندن امنیت به جنوب و شمال اراضی اشغالی ادامه می‌دهد.

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی بار دیگر مدعی شده تل‌آویو تا زمان رسیدن به اهداف خود از جمله «حذف حماس» و آزادی همه اسرای صهیونیستی دست از جنگ نمی‌کشد.

رژیم صهیونیستی هفته گذشته در سایه شکست‌های میدانی در غزه «صالح العاروری» نایب‌رئیس دفتر سیاسی حماس را در بیروت به شهادت رساند و حزب‌الله لبنان در اولین پاسخ، با ۶۲ راکت، پایگاه «مرون» ارتش رژیم صهیونیستی در شمل فلسطین اشغالی را هدف قرار داد.

حماس و دیگر گروه‌های فلسطینی اعلام کرده‌اند، تا پایان حملات رژیم صهیونیستی به غزه، هیچ توافقی بر سر اسرا انجام نخواهد شد.

انتهای پیام/


جهان

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.