نتایج بازی های لیگ اروپا

گردآوری توسط گروه ورزش ممتاز نیوز

روبین کازان با تساوی برابر ماریبور اسلوونی صعودش را به مرحله حذفی لیگ اروپا به عنوان تیم نخست نهایی کرد.

در هفته پنجم لیگ اروپا ۲۴ دیدار برگزار شد که در یکی از حساس ترین بازیها والنسیا با یک گل سوانسی را از پیش رو برداشت و با ۱۲ امتیاز صعود خود را به دور بعد به عنوان تیم نخست نهایی کرد. تک گل والنسیا را در این دیدار که در انگلیس برگزار شد دانیل باریخو در دقیقه ۲۰ به ثمر رساند.

 روبین کازان که سردار آزمون را در اختیار دارد در خانه از ماریبور اسلوونی پذیرایی کرد که این دیدار در نهایت با تساوی یک بر یک به پایان رسید. در این دیدار ابتدا بیراس ناتخو در دقیقه ۴۳ برای روبین کازان گلزنی کرد اما مازکو در دقیقه ۸۶ گل تساوی را به ثمر رساند تا امتیازات این دیدار تقسیم شود. روبین کازان با این تساوی یازده امتیازی شد و صعودش را به عنوان تیم نخست به دور بعد نهایی کرد.

استاندارلیژ که در سوئد به مصاف اسبجرگ رفت با نتیجه دو بر یک تن به شکست داد تا با یک امتیاز در رده سوم جدول رده‌بندی قرار گیرد و هیچ شانسی برای صعود نداشته باشد. در این گروه ردبول با ۱۵ امتیاز صدرنشینی است و صعودش را به عنوان تیم نخست به دور بعد نهایی کرد.

در یکی دیگر از دیدارهای حساس لاتزیو موفق شد با دو گل لیگا ورشو لهستان را از پیش رو برداد. گل‌های لاتزیو را در این دیدار که در لهستان برگزار شد پرا در دقیقه ۲۴ و فیلیپ اندرسون در دقیقه ۵۶ به ثمر رساندند. لاتزیو با این پیروزی ۱۱ امتیازی شد و در رده دوم جدول رده‌بندی قرار گرفت. در این گروه ترابوزان اسپور ترکیه با ۱۳ امتیاز صدرنشین است و صعود خود را به همراه لاتزیو به دور بعد مسجل کرد.

تاتنهام هم که در خانه ترومسو به میدان رفت با ۲ گل به پیروزی رسید تا با ۱۵ امتیاز به عنوان تیم نخست جواز صعود به به مرحله بعد را به دست آورد.

تابلو نتایج

سویا یک – استورل یک

لیون یک- رئال بتیس صفر

اسلوان یک – فرایبورگ ۲

ترابوزان ۴ – آپولون ۲

بوردو صفر- آینتراخت فرانکفورات ۱

پاکوس فریرا صفر- فیورنتینا صفر


پورتال ایران
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.