نتایج کامل هفته دهم بوندس لیگا آلمان

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از ورزش ۳ در تاریخ یکشنبه ۱۴ آبان۹۱،

 به نقل از سایت گل،  هفته دهم بوندس لیگا با افزایش امتیاز بایرن در صدر و جایگزینی بایرلورکوزن به جای بوروسیا دورتموند در رده چهارم جدول همراه بود.

فرانکفورت  ۱  – ۱   گروترفورث

 هفته دهم بوندس لیگا با دیدار جمعه شب آینتراخت فرانکفورت مقابل گروتر فورث آغاز شد فرانکفورت هفته های  آغازی را بسیار خوب آغاز کرده بود اما در چند هفته اخیر از شرایط آمادگی بدور است در دیدار جمعه شب شاگردان آرمین فه نتوانستند از سد تیم قعر جدولی گروتر فورث عبور نمایند و با تساوی ۱ بر ۱ فرصت بازگشت به مکان دوم را از دست دادند.

هوفنهایم  ۳ – ۲ شالکه

در شب دوم این هفته و در مهمترین دیدارها شالکه میهمان هوفنهایم بود. شالکه با شکست هفته قبل بایرن توانست اختلاف امتیازات را به ۴ کاهش دهد و بزرگترین تعقیب نماینده بایرنی ها باشد اما در دیدار مقابل هوفنهایم و شاگردان مارکوس بابل ناکام شدند  تا بازهم شاهد اختلافی ۷ امتیازی با صدر جدول شوند.

دورتموند ۰ – ۰  اشتوتگارت

بوروسیا دورتموند نیز در مقابل اشتوتگارت تیم دوباره اوج گرفته برنو لابادیا نتوانست نتیجه بهتر از تساوی بدست آورد. شاگردان یورگن کلوپ با ارائه یک بازی برتر بارها و بارها به خط دروازه اشتوتگارت نزدیک شدند اما درخشش اسون اولریش دروازه بان اشتوتگارت و تیرک دروازه مانع از گلزنی بوروسیا دورتموند شد تا زردها با بدشانسی به یک امتیاز این دیدار قناعت نمایند و با یک پله سقوط رده ی پنجم جدول را از آن خود کند.

مونشن گلادباخ  ۱  –  ۱  فرایبورگ

هانوفر  ۲ – ۰  آوگسبورگ

نورنبرگ ۱ – ۰  وولفسبورگ

هامبورگ  ۰ –  ۳ بایرن مونیخ

در آخرین دیدار شب دوم نیز باواریایی ها در دربی شمال و چنوب آلمان به بندر هامبورگ رفتند و مقابل شاگردان تورستن فینک صف آرایی کردند. این دیدار یک رویارویی ویژه بین نویر و آدلر دو مدعی اصلی پیراهن شماره یک تیم ملی بود. درخشش فرانک ریبری در این دیدار سبب شد مونیخی ها با برتری زمین بازی را ترک نمایند. ریبری پس از بازگشت به ترکیب پایه گذار سه گل بایرن شد. گلزنی باستین شواین اشتایگرو تونی کروس نیز از اتفاقات ویژه ی این بازی بود توماس مولر نیز به نظر با گلی که از زاویه بسته وارد دروازه آدلر کرد به نوعی مانوئل نویر را در دوئل مقابل آدلر پیروز کرد. باواریایی ها با این پیروزی بار دیگر اختلاف در صدر جدول را برای شالکه به ۷ امتیاز افزایش دادند.

بایرلورکوزن  ۳ – ۲ دوسلدورف

 در آخرین شب این هفته بایر لورکوزن از فورتنا دوسلدورف میزبانی کرد. لورکوزنی ها پس از برتری در دیدارهای هفته های قبل مقابل راپیدوین و بایرن مونیخ با شرایطی خوب مقابل دوسلدورف قرار می گرفت آن ها موفق شدند با گلزنی سیدنی سام  بازیکن جوان خود که به تازگی از بند مصدومیت رها شده است اولین گل را به ثمر رساند. سپس آندره شورله و کاسترو گل های بعدی بایر را به ثمر رساندن تا دو گل رافائل و بودژک برای دوسلدورف بی اثر باشد. اخراج رولفس کاپیتان لورکوزن نیز از رویدادهای مهم این بازی بود. بایر لورکوزن با این پیروزی توانست به لطف تساوی دورتموند با یک پله صعود رده ی چهارم بوندس لیگا را از آن خود کند.

وردربرمن  ۲ – ۱  ماینتس

در آخرین دیدار این هفته وردربرمن موفق شد در دیداری حساس با نتیجه ۲ بر ۱ تیم خوب ماینتس را شکست دهد. این پیروزی برای وردربرمن صعودی ۵ پله ای را بدنبال داشت.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.