نتایج آزمون استخدامی دستگاههای اجرایی استان قزوین به زودی اعلام خواهد شد

نتایج آزمون استخدامی دستگاههای اجرایی استان به زودی اعلام خواهد شد

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار قزوین از اعلام نتایج آزمون استخدامی دستگاههای اجرایی استان در آینده ای نزدیک خبرداد

به گزارش اداره روابط عمومی و امور بین الملل استانداری،

عباسعلی درافشانی در جلسه شورای برنامه ریزی وتوسعه استان قزوین گفت: نتایج سه برابر ظرفیت آزمون استخدامی دستگاههای اجرایی استان به زودی اعلام خواهد شد و بلافاصله مراحل دیگر آزمون نظیر گزینش ، طی مراحل قانونی و استعلامات حراستی برای تعیین نفر برتر صورت می گیرد.

وی ادامه داد: با توجه به زمان بر بودن این مقوله و همچنین محدودیت منابع اعتباری دستگاهها جذب نفرات برتر و شروع به کارآنها در دستگاهها در ماههای پایانی سال جاری صورت خواهد گرفت.

درافشانی با اشاره به ساماندهی صورت گرفته در خصوص نیروی انسانی دستگاههای اجرایی طی سال های اخیر اظهار داشت: در این خصوص گامهای ارزشمندی برداشته شد و تحول اساسی و قابل قبولی نیز در دستگاهها در خصوص منابع انسانی صورت گرفت.

وی بیان داشت: جذب نیروهای جدید از طریق آزمون استخدامی، تبدیل وضعیت نیروهای قراردادی به پیمانی با توجه به مجوز های قانونی و همچنین برگزاری آزمون استخدامی اخیر وضعیت منابع انسانی دستگاههای اجرایی استان را با تحول مثبتی مواجه کرد.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.