نتایج آزمون استخدامی شرکت ملی نفت

۱۱اردیبهشت،

نتایج آزمون استخدامی شرکت ملی نفت بزودی اعلام می‌شود

مدیر توسعه منابع انسانی شرکت ملی نفت ایران از تلاش برای اعلام نتایج آزمون استخدامی این شرکت تا چند هفته آینده خبر داد و گفت: با توجه به تعداد شرکت‌کنندگان، این آزمون بزرگترین آزمون استخدامی کشور محسوب می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی (شانا) ، عباس خنیفر گفت: پس از برگزاری آزمون کتبی به تعداد دو برابر مجوزهای کسب شده برای استخدام به عنوان قبولی مرحله اول اعلام نیاز می‌شود و پس از آن با آزمون شفاهی در قالب مصاحبه، شایستگی تعدادی از این اشخاص جذب می‌شوند.
وی ادامه داد: پس از انجام این مرحله، پذیرفته‌شدگان برای
آزمایش‌های طب صنعتی و گزینش معرفی می‌شوند و استخدام اشخاصی که این دو مرحله را نیز پشت سر بگذارند، قطعی است و پس از آن برای گذراندن دوره‌های آموزشی اعزام می‌شوند.
آزمون استخدامی شرکت ملی نفت ایران روزهای پنج‌شنبه و جمعه (۵ و ۶ اردیبهشت) برگزار شد که در آن بیش از ۱۲۸ هزار داوطلب با یکدیگر به رقابت پرداختند.
در نهایت ۲ هزار و ۶۷۶ نیروی متخصص برای فعالیت در شرکت‌های زیر مجموعه شرکت ملی نفت انتخاب می‌شوند که از این تعداد ۶۶۷ نفر سهمیه فرزندان معظم شهدا (۲۵درصد از کل سهمیه)، ۱۳۴ نفر فارغ التحصیلان بورسیه دانشگاه صنعت نفت خواهند بود و هزار و ۸۴۱ نفر از برگزیدگان آزمون اخیر انتخاب می‌شوند.
از میان ۱۲۸ هزار و ۸۷۱ داوطلب آزمون، ۳۱ هزار و ۵۴ نفر در مقطع کاردانی، ۸۷ هزار و ۴۶۴ نفر در مقطع کارشناسی، ۹ هزار و ۸۳۲ نفر داوطلب کارشناسی ارشد، ۴۳۹ نفر دکترای درمانی و ۸۲ نفر دارای دکترای تخصصی و از میان شرکت کنندگان ۶ هزار و ۹۰۱ تن خانم و ۱۲۱ هزار و ۹۷۰ تن آقا می باشند.
در این آزمون شرکت‌کنندگان در ۵ رشته شامل اداری، مالی و بازرگانی ( ۱۹ هزار و ۸۰۱ داوطلب)، تعمیرات (۲۶ هزار و ۴۸۸ داوطلب)، تولید (۲۴ هزار و ۳۹۶ داوطلب)، عملیات حفاظتی (۷۰۸ داوطلب) و مهندسی علوم (۵۳ هزار و ۶۷۲ داوطلب) به رقابت پرداختند.
از میان شرکت‌های متقاضی نیروی کار، شرکت ملی حفاری با جذب ۸۳۵ نفر بیشترین سهم استخدامی را به خود اختصاص داده و شرکت نفت مناطق مرکزی ایران نیز با جذب ۷۵۱ داوطلب برگزیده در رتبه دوم جذب نیرو قرار گرفته‌ است.

سایت استخدام

آگهی استخدام ممتازنیوز
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. مهدی قرایی:

    سلام میشه تارخ دقیقه نتایج را بگین اخهدوست دارم قبول بشم متشکرم

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.