نتایج بررسی‌های هیات نظارت در مورد رد صلاحیت شدگان هیات‌های اجرایی ۳ خرداد اعلام می‌شود

حسین طلا در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی ایسنا، اظهار کرد: هیات‌های عالی نظارت در بخش شهرستان کار بررسی صلاحیت کاندیدا‌های شوراهای شهر و روستا را امروز به اتمام رسانده‌اند براین اساس کسانی که صلاحیت‌شان درهیات‌های اجرایی تایید شده است و هیات‌های نظارت نیز این صلاحیت را تایید کرده است امروز نتیجه به آنها ابلاغ می‌شود.

نماینده مردم تهران در عین حال گفت: کسانی که صلاحیت‌شان در هیات‌های اجرایی تایید شده ولی هیات‌های نظارت شهرستان یا بخش این صلاحیت را رد کرده‌اند از امروز تا اول خرداد زمان دارند تا نسبت به رد صلاحیت‌شان به هیات‌های عالی نظارت استان و یا شهرستان مربوطه به عنوان هیات تجدیدنظر اعتراض کنند، این هیات تا ۱۲ خرداد نتیجه بررسی‌ها را به آنها اعلام می‌کند.

وی در عین حال گفت: ‌البته اگر باز هم بعد از ۱۲ خرداد کاندیدا‌ها به نظر هیات‌ عالی نظارت استان اعتراض داشته باشند می‌توانند شکایت خود را به هیات‌ مرکزی نظارت بر انتخابات ارجاع کنند تا آنها نظر خود را اعلام کنند.

 

طلا همچنین گفت:‌ کسانی که صلاحیت‌شان در هیات‌های اجرایی رد شده باشد هیات‌های نظارت تا ۳ خرداد بررسی‌های خود را انجام می‌دهد و نتیجه را ۳ خرداد اعلام می‌کنند.

[del.icio.us] [Facebook] [Google] [Technorati] [Twitter] [Yahoo!] [Email]

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.