نتایج بررسی سوء قصد به معاون وزیر نفت؛ توضیح دربارهٔ استعلامات وزارت علوم

ایران > دولت– ممتازنیوز:
وزیر اطلاعات دربارهٔ اتفاق شب قبل سوء قصد به معاون پارلمانی وزارت صنعت با بیان اینکه این اتفاق در حال بررسی است، گفت: به احتمال بسیار این اتفاق قتل بوده است.

فارس نوشت: سید محمود علوی وزیر اطلاعات در حاشیه مراسم هفتمین روز درگذشت حبیب‌الله عسکراولادی در جمع خبرنگاران در پاسخ به سؤالی دربارهٔ آخرین وضعیت ترور دادستان زابل گفت: پیگیر این موضوع هستیم و هنوز مسئله‌ای مشخص نشده است.

وی در پاسخ به سؤال دیگری دربارهٔ سوء قصد شب قبل به معاون پارلمانی وزارت صنعت اظهار داشت: این موضوع در حال بررسی است؛ من دیشب در صحنه اتفاق حضور یافتم، زمانی که نتایج مربوط به این اتفاق مشخص شد آن را اعلام می‌کنیم؛ البته به نظر می‌آید این سوء قصد ترور نبوده و قتل بود.

وزیر اطلاعات در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه آیا دربارهٔ انتصابات وزارت علوم از وزارتخانه متبوع شما استعلام شده است، خاطر نشان کرد: از ما استعلامات بسیاری انجام می‌شود.

وی در پاسخ به سؤال دیگری مبنی بر اینکه آیا دربارهٔ آقایان توفیقی، میلی‌منفرد و اشخاص منتصب در وزارت علوم از وزارت اطلاعات استعلام گرفته شده است، تصریح کرد: من جزئیات استعلام‌ها را نمی‌دانم زیرا استعلام‌ها از شخص من صورت نمی‌گیرد.

علوی در پاسخ به سؤال خبرنگاری دیگری که پرسید آیا در مورد آقای فرجی دانا از وزارت اطلاعات استعلام کرده اند یا خیر؟ گفت: من در این باره اطلاعی ندارم اما در مجموع می‌توانم بگویم که از ما استعلامات بسیاری انجام می‌شود.

وزیر اطلاعات در پاسخ به این سؤال که آیا برای توضیح دربارهٔ استعلامات به کمیسیون آموزش مجلس خواهید رفت، گفت: هر وقت برنامه بگذارند در خدمتشان هستیم؛ خاستگاه ما مجلس است و ما بچه مجلس هستیم.


RSS
منبع:همشهری
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.