نتایج هفته بیست و چهارم لیگ دسته یک



ٺاریخ انتشار: ۱ February 2016 | 4:30 pm

نتایج هفته بیست و چهارم لیگ دسته یک

در هفته بیست و چهارم لیگ دسته یک پیکان با ۴۸ امتیاز صدرنشین ماند و فجر سپاسی با ۴۵ امتیاز در رتبہ دوم جدول نشست.

هفته بیست و چهارم لیگ آزادگان با ۱۰ بازی شروع شد کہ در یکی از مهم‌ترین بازی‌ها پیکان با نتیجه ۲ بر ۱ مقابل نساجی مازندران بہ پیروزی رسید و توانست با ۴۸ امتیاز در صدر جدول باقی بماند. همچنین فجرسپاسی در مقابل مهمان خود شهرداری اردبیل با تساوی بدون گل بہ بازی خود خاتمه داد ٺا با ۴۵ امتیاز در رتبہ دوم جدول قرار بگیرد.

در دیگر بازی مهم این هفته خونه بہ خونه بابل با نتیجه ۲ بر یک پارسه تهران را برد و با این نتیجه با ۴۳ امتیاز بہ رده سوم صعود کرد. در دیگر بازی مهم مس کرمان مقابل میزبان خود ایرانجوان بوشهر با نتیجه ۱ بر صفر شکست خورد ٺا با ۴۱ امتیاز در رده چهارم جدول جای بگیرد.

در دیگر دیدارهای هفته بیست و چهارم لیگ دسته یک گل‌گهر سیرجان و فولاد یزد بہ مصاف هم رفتند و بہ نتیجه تساوی بدون گل رضایت دادند. داماش گیلان نیز با نتیجه ۱ بر صفر گیتی‌پسند را مغلوب کرد و ماشین‌سازی تبریز توانست مهمان خود نفت آبادان را با نتیجه ۲ بر صفر شکست دهد.

مس رفسنجان هم مهمان خود آلومینیوم اراک را با نتیجه ۲ بر صفر شکست داد. خیبر خرم آباد نیز در خانه با یک گل آلومینیوم هرمزگان را شکست داد. نفت مسجدسلیمان و پاس همدان هم بہ تساوی یک – یک رضایت دادند.

گردآوری:گروه ورزش ممٺاز نیوز
momtaznews.com/sport
منبع:isna.ir

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.