نتیجه بازی پرسپولیس و راه آهن ۴ آبان ۹۳ + فیلم

گردآوری توسط گروه وبگردی ممتاز نیوز

مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی،ساعت ۱۶:۵۰،ورزشگاه آزادی، تماشاگر: ۵۰۰۰ نفر
داور: البرز حاجی پور کمک ها: محمدرضا ابوالفضلی، علی میرزا بیگی
گل ها: میلاد محمدی ۳۴ برای راه‌آهن
محمد نوری ۴۹ برای پرسپولیس

پرسپولیس: سوشا مکانی، اومانیا، رضا نورمحمدی، میثم حسینی، محسن بنگر، محمد خانزاده، محمد نوری، امید عالیشاه، رضا حقیقی(۵۰ مهرداد کفشگری)، پیام صادقیان و هادی نوروزی(۱۰۸ شهاب زاهدی)
سرمربی: حمید درخشان

راه آهن: وحید طالب لو،محسن ایران نژاد، ابراهیم کریمی(۱۸ میلاد محمدی)، حامد نور محمدی، رامین رضائیان، محمد ستاری، محمد حسین پور، محمد آبشک(۵۱ بهادر عبدی)، رضا خالقی فر(۱۰۶ علی علیپور)، محمد غلامی، امین منوچهری
سرمربی: حمید استیلی

شرح گل ها:
۱-۰ (راه‌آهن): سانتر مواج میلاد محمدی در غافلگیری پشت سر سوشا مکانی افتاد و گل اول بازی را برای راه‌آهن رقم زد.
۱ ـ ۱ (پرسپولیس): محمد نوری کاپیتان سرخپوشان در دقیقه ۴۹ بازی را به تساوی کشاند. او سانتر هادی نوروزی از سمت راست را با ضربه سر وارد دروازه طالب لو کرد.

دقایق حساس:
دقیقه ۵: وحید طالب لو دروازه‌بان راه‌آهن پنالتی پیام صادقیان را مهار کرد. این پنالتی به دلیل خطای حامد نورمحمدی روی هادی نوروزی به دست آمده بود.
دقیقه ۱۸: یک تعویض اجباری برای راه‌آهن صورت گرفت. ابراهیم کریمی در برخورد با مهاجمان پرسپولیس دچار مصدومیت شدید شد و شدت مصدومیت به حدی بود که بازیکن باتجربه راه آهن قادر به ادامه بازی نبود و جای خود را به میلاد محمدی جوان داد.
دقیقه ۴۸: توپ به دست مدافع راه آهن برخچود کرد که مشکوک به پنالتی بود.اما داور پنالتی را نگرفت.
دقیقه ۵۰: اشتباه سوشا مکانی در دفع توپ موقعیت مناسبی را نصیب بازیکنان راه‌آهن کرد که این توپ به هدر رفت. هواداران پرسپولیس کم کم زمزمه های اعتراض آمیزی را به زبان می‌ آورند.
دقیقه ۱۱۱: امید عالیشاه از جناح چپ توپ را زمینی به پشت محوطه جریمه فرستاد که مهدی طارمی بعد از کنترل توپ ضربه اش را با اختلاف کم به بیرون زد.


شرح دیدار:

بازی در حضور ۵هزار تماشاگر آغاز شد. سرخپوشان بازی را خوب شروع کرده و یک ضربه پنالتی هم به دست آوردند، پیام صادقیان این پنالتی را از دست داد. طالب لو با مهار این ضربه ستاره نیمه اول بود. راه‌آهن در دقیقه ۱۸ بازیکن باتجربه خود در خط دفاعی را هم از دست دادند ضمن آنکه در واپسین دقایق نیمه اول اشتباه سوشا مکانی این فرصت را به میلاد محمدی ۲۰ ساله که اتفاقا جایگزین ابراهیم کریمی مدافع کاپیتان باتجربه راه‌آهن شده بود، داد تا دروازه سرخپوشان باز شود. پرسپولیس با شکست ۱ ـ صفر به رختکن رفت.

 


در نیمه دوم پرسپولیس با توپ پر به میدان آمد و در دقیقه ۴۹ حساب کار را به تساوی کشاند. آنها که بازی را می‌دیدند تصور داشتند که پرسپولیس، تیمی که با این قدرت نیمه دوم را شروع کرده است کار را در نیمه دوم تمام کند. اما شاگردان استیلی که تلفیقی از بازیکنان باتجربه و جوان بودند عرصه را بر پرسپولیس و حمید درخشان تنگ کردند تا بازی با تساوی به پایان برسد. در وقت اضافه تلاش دو تیم برای گشودن دروازه ها ناکام ماند و برای سومین بار در ۶ بازی امروز سرنوشت کار در ضربات پنالتی مشخص شد.

پرسپولیس در ضربات پنالتی با درخشش سوشا مکانی برنده این بازی شد. سوشا پنالتی اول و سوم راه‌آهن را گرفت و پنالتی دوم پرسپولیس را به گل تبدیل کرد. برای پرسپولیس، اومانا، سوشا، کفشگری و طارمی بدون اشتباه گل زدند تا قرمزپوشان به جمع ۸ تیم برتر جام‌حذفی صعود کنند. آنها در مرحله بعد مقابل گل گهر سیرجان در شهر سیرجان بازی خواهند کرد.

 

باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.