نتیجه بحران مرغ چه خواهد شد؟/آخرین قیمت میوه/تازه ترین قیمت دلار

بازرگانی – بحران رشد قیمت گوشت مرغ هنوز ادامه دارد، آیا بعد از حل بحران می توانیم انتظار کاهش قیمت را داشته باشیم؟

انرژی – در حال حاضر هر بشکه نفت خام آمریکا در بازار نیویورک حدود ۸۶ دلار معامله می شود در حالیکه هر بشکه نفت خام ایران حدود ۹۸ دلار بفروش می رسد.

بازرگانی – دو تصویر از میوه فروشی ای در سطح شهر تهران که آخرین قیمت برخی میوه ها را برای فروش به اطلاع شهروندان رسانده است.

بازار مالی – با شروع داد و ستدهای امروز در بازار داخل، بهای دلار آمریکا که روز گذشته تا ۱۹۰۷ تومان هم رسیده بود بار دیگر در بعد از ظهر امروز به ۱۹۰۹ تومان رسید.

اقتصاد کلان – بهمن کشاورز حقوقدان با‌سابقه کشور در گفت و گو با هفته نامه تجارت فردا از منظر حقوقی به بحث چک و تغییر دستورالعمل حساب‌جاری پرداخته است.

بازرگانی – توزیع مرغ گرم در واحد‌های صنفی منتخب و جایگاه‌های از پیش‌ تعین شده در استان فارس آغاز شده که در این جایگاه ها مرغ با نرخ هر کیلو چهار هزار و ۷۰۰ تومان عرضه می‌شود.

بازرگانی – نمایشگاههای عرضه مستقیم کالا ویژه طرح ضیافت از فردا تا پایان روز ششم مرداد درشهر تهران در سه منطقه مصلی امام خمینی(ره)، فرهنگسرای خاوران و تهرانپارس برگزار می شود.

بازار مالی – علی کفاشیان، رییس فعلی فدراسیون فوتبال و مدیر ارزی اسبق بانک مرکزی، با انتقاد از مدیریت بازار ارز، از دلایل رشد قیمت دلار می گوید و نسبت به ریسک این بازار هشدار می دهد.

بازار مالی – با وجود تعطیلی آخر هفته بازارهای جهانی و برقراری ثبات قیمتها، در بازار داخلی ارز و سکه، نرخ ها سیر نزولی دارد.

انرژی – رستم قاسمی، وزیر نفت، در احکامی جداگانه، مسئول، دبیر و اعضای کارگروه آیین نامه پیشگیری و مبارزه با رشوه در وزارت نفت را منصوب کرد.

جهان – اولین هتل جهان که به تعادل انرژی دست یافته ،به عبارتی دیگر، در این هتل، به میزان مصرفش انرژی تولید می شود.

جهان – طبق گزارش جهانی سال ۲۰۱۲ ،سوئیس، سوئد و سنگاپور در رتبۀ اول تا سوم کشورهای مبتکر و نوآور قرار دارند.

اقتصاد کلان – رئیس اتاق ایران گفت: «در این شرایط، برای مقابله با دو شاخصه بیکاری و گرانی در اقتصاد که برای عموم مردم جامعه ملموس است، راهی جز افزایش سرمایه‌گذاری‌ها و استفاده مطلوب‌تر از سرمایه‌گذاری‌های موجود نداریم.»

انرژی – مشکلات مالی حل شد تا شاید ۶ فاز باقیمانده پارس جنوبی هر چه زودتر وارد مدار بهره برداری شوند تا شاید دیگر نشنویم که منابع ملی به جیب قطری ها می رود.


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.