نتیجه دادگاه شکایت مشایی از یک پایگاه اینترنتی

۲۴ام بهمن ،

در این شکایت رضا گلپور به انتشار یافتن مطالبی خلاف واقع علیه رییس دفتر وقت رییس جمهوری متهم شده بود.

به گزارش ممتازنیوز، نماینده قضایی معاونت حقوقی ریاست جمهوری با بیان این که دادگاه تجدید نظر حکم شعبه ۱۰۵۷ دادگاه کارکنان دولت دربارهٔ ˈرضا گلپور ˈ را تایید کرده است، گفت: بر اساس این حکم نویسنده مطلب علیه رییس دفتر سابق رییس جمهوری به ۹۱ روز حبس محکوم شده است.  

ˈ روح الله بشارتˈ در گفت و گو با ایرنا، افزود: در حکم این شعبه دادگاه، برای نویسنده مطلب علیه ˈاسفندیار رحیم مشاییˈ رییس دفتر سابق رییس جمهوری جزای نقدی به مبلغ ۲۵۰ هزار تومان نیز در نظر گرفته شده است.
 
وی تصریح کرد: با قطعی شدن این حکم از سوی دادگاه تجدید نظر مستقر در دادگاه انقلاب، این متهم باید فردا( چهارشنبه) خود را برای اجرای حکم معرفی کند.
 
بر اساس محتویات این پرونده، وکیل ˈاسفندیار رحیم مشاییˈ شکایتی را علیه ˈرضا گلپورˈ و مدیر مسوول پایگاه اینترنتی عماریون در شعبه ۱۲دادسرای فرهنگ و رسانه مطرح کرد.
 
در این شکایت رضا گلپور به انتشار یافتن مطالبی خلاف واقع علیه رییس دفتر وقت رییس جمهوری متهم شده بود.
 
در ۲۴ مرداد ماه امسال، این پرونده با صدور کیفرخواست علیه این متهم و مدیر پایگاه اینترنتی عماریون به شعبه ۱۰۵۷ مجتمع قضایی کارکنان دولت فرستاده شد که قاضی ˈحیدریˈ هر یک از متهمان را به ۹۱ روز حبس و پرداخت ۲۵۰ هزار تومان جزای نقدی محکوم کرد.

باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.