نتیجه دیدار تیم ملی امید ایران و ژاپن در انتخابی المپیک



تاریخ انتشار: ۲۲ January 2016 | 5:15 pm

نتیجه دیدار تیم ملی امید ایران و ژاپن در انتخابی المپیک

تیم‌ فوتبال امید ایران در یک چهارم نهایی انتخابی المپیک ۲۰۱۶ مقابل ژاپن قرار گرفت.

به گزارش ممتاز نیوز، تیم‌های فوتبال امید ایران و ژاپن در چارچوب رقابت‌های مرحله یک چهارم نهایی انتخابی المپیک ۲۰۱۶ ریو در قطر از ساعت ۱۷ به وقت ایران به مصاف یکدیگر رفتند.

نیمه نخست:

دقیقه ۲: ارسلان مطهری در مصاف تک به تک با دروازه بان ژاپن نتوانست موفق عمل کند و ضربه او را دروازه بان ژاپن به کرنر فرستاد. کرنر ارسالی در ادامه با ضربه سر بازیکنان ایران همراه شد که این توپ با اختلاف اندک به بیرون رفت.

دقیقه ۱۰: ملی پوشان ایران با کار تیمی خوب توانستند حمله خطرناکی را برروی دروازه ژاپن ترتیب دهند اما این موقعیت هم برای تیم ملی امید ایران از دست رفت.

دقیقه ۳۶: اشتباه مدافع ژاپن در محوطه جریمه باعث شد تا ارسلان مطهری صاحب توپ شود اما او از این فرصت بدست آمده نتوانست استفاده کند و شوت او با اختلاف زیاد به بیرون رفت.

دقیقه ۴۶: ضربه ایستگاهی در گوشه محوطه جریمه ژاپن به نفع ایران اعلام شد که این ارسال خطرناک را دروازه بان ژاپن دفع کرد تا نیمه اول با نتیجه صفر بر صفر به پایان برسد.

در این نیمه ملی پوشان ایران با یک بازی حساب شده و بستن فضاها اجازه کار به بازیکنان ژاپن ندادند و چشم به ضد حملات داشتند و تا حدودی در این تاکتیک هم موفق بودند اما از موقعیت های بدست آمده بازیکنان ایران نتوانستند استفاده کنند.

این خبر لحظه به لحظه به روزرسانی می شود…

تهیه و تدوین: گروه ورزشی ممتاز نیوز
اختصاصی ممتاز نیوز/ نیما ایوبی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.