نجات راننده لودر از زیر آهن پاره

کد خبر: ۵۰۰۸ تاریخ انتشار: چهارشنبه ۳ آبان۱۱:۲۴ عصر ذخیره ارسال به دوست نسخه چاپی

با تلاش آتش نشانان در یک عملیات نفسگیر راننده جوان از میان اتاقک درهم پیچیده لودر نجات پیدا کرد. ستادفرماندهی آتش نشانی تهران ساعت ۱۶:۲۸ دقیقه روز گذشته با دریافت خبر رخداد این حادثه آتش نشانان ایستگاه ۵۵ و نجات ۸ را به محل حادثه در بزرگراه ستاری،خیابان پیامبر مرکزی اعزام کرد.

به گزارش نوساز به نقل از ایسنا، عباسعلی میرالی(افسرآماده منطقه ۴ عملیات) در این باره اظهار داشت: بی احتیاطی راننده ۲۶ ساله در هنگام کار در طبقه چهارم یک مجتمع در حال احداث، باعث سقوط و واژگونی لودر بر روی سقف در رمپ پارکینگ و نیزمحبوسی راننده درون اتاقک لودر شده بود.

وی افزود: نجاتگران بی درنگ در یک عملیات حساس پس از مهار لودر واژگون شده با استفاده از جرثقیل و ایمن کردن محل و همچنین ثابت نمودن لودر واژگون از فشار و آسیب بیشتر بر روی راننده جوان که با فریادهای خود از آتش نشانان درخواست کمک می کرد جلوگیری کردند .

میرالی تاکید کرد: نیروهای عملیات پس از حضور عوامل اورژانس با استفاده از تجهیزات هیدرولیکی و فرز موتوری با برش قسمتهای مختلف سقف لودر ،راننده را ازمیان اتاقک درهم پیچیده لودر نجات داده و تحویل امدادگران اورژانس دادند.

منبع: خبرگزاری مهر


برچسب هابرچسب ها: حوادث، ایمنی، کارگاه عمرانی، ریزش ساختمان ، مرگ کارگر ، سقوط



آخرین اخبار
منبع: نوسازنیوز
بازنشر: ممتاز نیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.