نجات زمین به دست پدر و پسر

۲۷م آذر ،

˝ویل اسمیت˝، ستاره شناخته‌شده و پولساز هالیوود پس از چهار سال با فیلم علمی تخیلی ˝پس از زمین˝ به پرده سینماها می‌آید.

به گزارش سرویس بین‌الملل هنرآنلاین، در فیلم اکشن و علمی تخیلی “پس از زمین” به کارگردانی “ام‌نایت شیامالان”، فیلمساز هندی‌‌الاصل آمریکایی، “جیدن اسمیت” پسر “ویل اسمیت” هم به عنوان یکی از بازیگران اصلی برای دومین بار در کنار پدرش ایفای نقش کرده است.

بنابر این گزارش، فیلمنامه‌ این فیلم علمی تخیلی را “استفن گاهان” بر اساس طرحی از شیامالان به رشته تحریر درآورده است.

قصه این فیلم دربارهٔ پدر و پسری است که در جریان یک سفر فضایی، سفینه آنها در یک سیاره‌ناشناس سقوط می‌کند. این دو در این سیاره ،در جستجوی نشانه‌ای از حیات می باشند و به زودی متوجه می‌شود چند صد هزار سال قبل، بشر در این محل حضور داشته و به نوعی دست به نابودی آن زده است. قصه فیلم در شرایطی اتفاق می‌افتد که کره زمین سال‌هاست نابود شده و نسل بشر مجبور به فرار از آن و جستجو برای پیدا کردن مکان‌های تازه برای زندگی شده است.

“جیدن کریستوفر سیر اسمیت”، برای اولین بار در سال ۲۰۰۶ میلادی در کنار پدرش “ویل اسمیت” در درام خانوادگی پرفروش “در جستجوی خوشبختی” بازی کرد. “جیدن” در سال ۲۰۰۸ میلادی در فیلم علمی تخیلی “روزی که زمین ایستاد” (نسخه دوباره‌سازی شده یک فیلم کلاسیک به همین نام) در نقش مقابل “کیانو ریوز” به بازی پرداخت و بالاخره در سال ۲۰۱۰ میلادی با بازی در فیلم رزمی “بچه کاراته‌باز” در در کنار “جکی چان” به شهرت جهانی رسید.

گفتنی است، فیلم ۹۰ میلیون دلاری “پس از زمین” در فصل تابستان ۲۰۲۴ میلادی در سینماهای سراسر جهان به نمایش درمی‌آید.
 


آخرین خبرها
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.