نحوه ارسال پیامک اینترنتی اعلام شد

استفاده بهینه از فضای متن پیامک با توجه به محدودیت تعداد کاراکتر در هر واحد پیامک بدین صورت است که شماره تماس شما در قسمت بالای پیامک و به عنوان ID آورده شده است و دیگر نیازی به تایپ مجدد شماره تلفن تماس در متن پیامک نیست.

ایسنا: سرویس پیامک تلفن ثابت در اسفندماه سال ۸۷، در مرکز مخابراتی ولیعصر تهران افتتاح شده و هم‌اکنون ارسال و دریافت پیامک از طریق شبکه تلفن ثابت، از طریق سه روش امکان‌پذیر و مدتی است ارسال پیامک از طریق تلفن ثابت برای مشترکین تهرانی امکان پذیر شده است و متقاضیان می‌توانند برای استفاده از این سرویس از طریق سایت www.asanak.ir و یا با مراجعه به دفاتر خدمات مشترکین مخابرات سرویس پیامک اینترنتی (ارسال و دریافت پیامک) خود را فعال کرده و هزینه آن را بر روی قبض تلفن ثابت پرداخت کنند.
 
شرکت مخابرات استان تهران سرویس جدیدی را فعال کرده است که به واسطه آن، مشترکین تلفن ثابت می‌توانند با شماره‌ تلفن ثابت خود و از طریق اینترنت، پیامک ارسال و دریافت کنند. به کمک این سرویس به جای ارسال پیامک با شماره‌های مجازی ۱۰۰۰ ,۲۰۰۰ و یا ۳۰۰۰، پیامک با شماره‌ تلفن ثابت و پیش شماره ۰۲۱ ارسال می‌شود و شماره پیامک با شماره تلفن تماس، یکی می‌شود.
 
سرویس پیامک اینترنتی این امکان را به شما می‌دهد تا در حین کاربری اینترنت، حجم بالایی از پیامک را ارسال و یا دریافت کنید و به صورت لحظه‌ای وضعیت پیامکهای ارسالی و یا دریافتی را پیگیری نموده و در صورت نیاز به پیامکهای دریافتی پاسخ دهید.
 
ارسال پیامک با شماره ارسالی که دقیقا مطابق با شماره تلفن ثابت شماست، این امکان را به شما می دهد تا شناسه پیامکی شما همان شماره تلفن تماس شما خواهد بود و مخاطبین شما علاوه بر تماس، می توانند به همان شماره تلفن ثابت به شما پیامک ارسال کنند.
 
همچنین به محض دریافت پیامک شما روی تلفن همراه مخاطب، امکان برقراری تماس (call) و یا پاسخ دهی مستقیم (reply) روی همان شماره، برای دریافت کننده پیامک وجود دارد چرا که شماره ارسال پیامک (ID) همان شمار تلفن ثابت شماست.
 
*استفاده بهینه از فضای متن پیامک
 
استفاده بهینه از فضای متن پیامک با توجه به محدودیت تعداد کاراکتر در هر واحد پیامک بدین صورت است که شماره تماس شما در قسمت بالای پیامک و به عنوان ID آورده شده است و دیگر نیازی به تایپ مجدد شماره تلفن تماس در متن پیامک نیست.
 
شرکت مخابرات استان تهران در راستای ارایه خدمات جدید به مشترکان تلفن ثابت خانگی، ارسال پیامک از طریق تلفن ثابت را ارایه کرده که با این روش، ارسال و دریافت پیامک از شبکه ثابت به ثابت، ثابت به سیار و سیار به ثابت امکان‌پذیر است.
 
۱- از طریق گوشی‌هایی که قابلیت ارسال و دریافت پیامک را دارند.
 
۲- مراجعه به سایت TCT.IR و استفاده از نرم‌افزار پیاثا (نرم‌افزار ارسال پیامک تلفن ثابت).
 
۳- از طریق سرویس اینترنتی آسانک. ابتدا مشترک باید در سایت asanak.ir یا مراکز تلفن ثابت، ثبت نام کند و نام کاربری و رمز عبور اخذ کند که به این ترتیب قادر به ارسال و دریافت پیامک می‌شود.
 
روش پرداخت هزینه سرویس آسانک برای مشترکان دایمی و اعتباری متفاوت است.مشترکان دایمی (معمولی) تلفن ثابت می‌توانند حداکثر ۱۰۰ پیامک در روز ارسال کنند و هزینه آن را روی فیش پایان دوره می‌پردازند.
 
مشترکان اعتباری نیز می‌توانند بدون محدودیت تا پایان اعتبار، پیامک ارسال کنند.کارایی «آسانک» در قابلیت ارسال پیامک تکی و گروهی و مستقل بودن امکان ارسال پیامک از مکان فیزیکی خط تلفن و بر بستر اینترنت است.همچنین در پیامکی که از طریق «آسانک» ارسال می‌شود، در قسمت شماره مبدا، به جای شماره‌های مجازی (مانند ۱۰۰۰ و ۲۰۰۰) شماره تلفن ثابت ارسال‌کننده، نمایش داده می‌شود.


پایگاه خبری تحلیلی ممتاز | Momtaz News

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.