نحوه انتصاب سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اهواز غیرقابل قبول و مردود است

فروردین ۱۴۰۳
ممتاز نیوز: استاندار استان خوزستان اعلام کرد که نحوه انتصاب سرپرست تازه دانشگاه علوم پزشکی اهواز غیرقابل قبول و مردود است .

مدیرکل روابط عمومی استانداری خوزستان عصرروز چهارشنبه درگفت وگو با ایرنا به نقل از عبدالحسن مقتدایی افزود: استاندار خوزستان درصحبتی که با وزیربهداشت ،درمان و آموزش پزشکی داشته تاکید کرده است که به هیچ وجه این حکم قابل پذیرش استان نیست.

به گفته جمال درویش، مقتدایی سبب این مخالفت با نحوه انتصاب مذکور را مشکلات حاد زیست محیطی و بهداشتی استان خوزستان قلمداد کرده و افزوده است : کنترل و حل تبعات بهداشتی الودگی هوای خوزستان برعهده استان و مسوولیت آن متوجه استاندار است ، لذا چگونه می توان پذیرفت که انتصاب رییس دانشگاه علوم پزشکی اهواز بدون هماهنگی استاندار صورت گیرد.

درویش افزود: استاندار خوزستان این تصمیم وزارت بهداشت را دارای شائبه سیاسی دانسته و معتقد است که که به نفع رفقای خاص خودشان صادرشده است .

به گفته وی استاندار خوزستان درگفت وگو با وزیربهداشت ، درمان و آموزش پزشکی تاکید کرده است که درغیراین صورت استانداری خوزستان تمام مسوولیت اتفاقات بهداشتی و درمانی درمنطقه را ازخود سلب نموده و تبعات آن متوجه وزارتخانه مربوطه می داند.

درویش افزود: مقتدایی همچنین مراتب اعتراض و عدم موافقت خود با این انتصاب را به نهاد ریاست جمهوری اعلام کرده است .

این گزارش حاکی است که عصرامروز بعضی ازخبرگزاریها از انتصاب دکتراسماعیل ایدنی به عنوان سرپرست تازه دانشگاه علوم پزشکی اهواز ازسوی وزیربهداشت درمان و آموزش پزشکی خبردادند.

health Rss :salamatnews.com
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.