نحوه ملاحظه سوابق تحصیلی داوطلبان کنکور ۹۲/نحوه اعتراض و اصلاح مغایرت‌ها

۰۱م آذر ،

erfan-4-9.jpg

نحوه ملاحظه سوابق تحصیلی داوطلبان کنکور ۹۲ اعلام شد.

به گزارش سرویس دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، آن دسته از متقاضیان شرکت در آزمون سراسری ۹۲ دارنده دیپلم‌های شاخه نظری شامل رشته‌های ریاضی و فیزیک، علوم تجربی، ادبیات و علوم انسانی و علوم و معارف اسلامی که از سال۱۳۸۴ تا دیپلم خود را اخذ کرده‌اند باید برای ملاحظه شوابق تحصیلی به پایگاه اینترنتی ساهت به نشانی(dipcode.medu.ir) مراجعه کنند.

بر این اساس داوطلبان باید با مراجعه به پایگاه اینترنتی ساهت سوابق تحصیلی شامل اطلاعات شناسنامه‌ای و ریز نمرات دیپلم خود را ملاحظه کنند و در صورت عدم مغایرت نسبت به تایید و دریافت کد سوابق تحصیلی خود مبادرت کنند.

همچنین در صورت عدم ملاحظه اطلاعات و یا اعتراض نسبت به اطلاعات خود می‌توانند در پایگاه اینترنتی مذکور گزینه عدم تائید را انتخاب و اعتراض خود را اعلام کنند.

البته بر اساس این گزارش فارغ التحصیلان دیپلم قبل از سال ۱۳۸۴، فارغ‌التحصیلان دیپلم شاخه فنی حرفه‌ای و کاردانش و فارغ‌التحصیلان غیر رشته‌های نظری (دانشسراهای تربیت معلم)، فارغ‌التحصیلان دیپلم نظام ترمی واحدی نظام تازه آموزش متوسطه و دیپلم‌های تطبیقی مدارس غیر ایرانی خارج از کشور مشمول قانون اعمال سوابق تحصیلی نخواهند بود.

همچنین،داوطلبان باید توجه داشته باشند که ملاحظه سوابق تحصیلی و تائید آن به منزله ثبت‌نام در آزمون سراسری سال نخواهد بود و داوطلبان برای ثبت‌نام در آزمون باید از ۱۶ تا ۲۵ آذر ماه برای انجام ثبت‌نام در کنکور به پایگاه اینترنتی سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org، مراجعه کنند.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.