نخستین پیروزی مهرام

جام جم آنلاین: تیم بسکتبال مهرام نماینده ایران در رقابت‌های بسکتبال باشگا‌های آسیا در نخستین دیدارش به مصاف فالکون مغولستان رفت و با نتیجه ۱۲۱ بر ۶۶ حریفش را در هم کوبید.

شاگردان مصطفی هاشمی که با قهرمانی در غرب‌آسیا، برای پس گرفتن کاپ باشگاه‌های آسیا راهی لبنان شده‌اند از همان ابتدا تیم برتر میدان بودند و با درخشش صمد نیکخواه بهرامی و راتکو واردا حریف را تحت کنترل خود درآوردند.

مهرام در کوارتر نخست با نتیجه قاطع ۴۶ بر ۱۷ فالکون را مغلوب کرد و از همان ۱۰ دقیقه نخست برای الریاضی لبنان که اصلی‌ترین حریفش است، خط و نشان کشید.

در کوارتر دوم که با امتیاز آوری مغول‌ها آغاز شد بازهم این مهرام بود که پیش افتاد. هاشمی که قصد داشت از همین ابتدای راه قدرت ترکیب اصلی تیمش را نشان دهد، تنها از مهدی کامرانی، حامد آفاق، صمد نیکخواه بهرامی، اوشین ساهاکیان و راتکو واردا استفاده می کرد و فاصله زیادی هم با حریف داشت.

مهرام در کوارتر دوم با نتیجه ۲۵ بر ۱۶ به پیروزی رسید و نیمه نخست را با نتیجه ۷۱ بر ۳۳ به سود خود به پایان رساند. البته در دقایق پایانی این کوارتر کادرفنی مهرام ترکیب اصلی‌اش را از زمین خارج کرد و به اصغر کاردوست، موسی نبی‌پور،امیر صدیقی، فرید اصلانی و سعید داورپناه هم برای بازی فرصت داد.

مهرام نیمه دوم را نیز با ترکیب اصلی‌اش آغاز کرد. مهدی کامرانی، حامد آفاق، صمد نیکخواه‌بهرامی، اوشین ساهاکیان و راتکو واردا برای این وارد زمین شدند. بازی در کوارتر سوم نیز به طور کامل در اختیار نماینده ایران بود تا جایی که مهرامی ها در دو دقیقه ۱۷ امتیاز بدست آوردند. صمد نیکخواه‌بهرامی با اقدامی موفق امتیاز‌های مهرام را به عدد ۹۰ رساند و فاصله با حریف را ۵۰ امتیاز کرد. با اضافه شدن فاصله امتیازی کادرفنی مهرام دست به تعویض زد و اصغر کاردوست، سجاد مشایخی،‌ محسن مرادخانی، فرید اصلانی،‌ سعید داورپناه و ‌موسی نبی‌پور را به زمین مسابقه فرستاد. در این کوارتر زمانی که جوان‌های مهرام فرصت بازی کردن داشتند کادرفنی از بازیکنان با تجربه در کنار آنها استفاده می کرد اما آنها را از زمین خارج نمی کرد و همین شرایط فرصتی برای حریف شد تا بتواند امتیازآوری کند اما مهرام بازهم برتر از حریفش بود و در این کوارترهم با نتیجه ۳۱ بر ۱۷ به پیروزی رسید.

نماینده ایران در کوارتر چهارم هم از جوانانش استفاده کرد. سجاد مشایخی و امیر صدیقی بازیکنانی بودند که در کنار فرید اصلانی، راتکو واردا و موسی نبی‌پور بازی می‌کردند. این کوارتر هم با امتیاز آوری تیم مغولی همراه بود و حریف نماینده ایران از جوان بودن شاگردان هاشمی نهایت استفاده را می‌برد. محسن مرادخانی نیز دیگر بازیکنی بود که برای مهرام وارد میدان شد. با بالا رفتن میانگین قدی مهرام حریف دوباره تسلیم شد و در نهایت نیز با نتیجه ۱۹ بر ۱۶ در کوارتر چهارم تن به شکست داد تا مهرام در نهایت با نتیجه ۱۲۱ بر ۶۶ به پیروزی برسد.

صمد نیکخواه‌بهرامی با کسب ۲۱ امتیاز و انجام ۱۰ ریباند بهترین بازیکن میدان بود.

شاگردان هاشمی فردا (سه‌شنبه) به مصاف دهوک عراق می‌روند. (ایسنا)


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.