نخستین بازیگر زن سینما و تئاتر به موسسه هنرمندان پیشکسوت رفت

۱۷ام بهمن ،

محبوبه بیات بازیگر قدیمی و نام آشنای ایران به دعوت سید عباس عظیمی مدیر عامل در محل موسسه حضور یافته و در خصوص مسایل و مشکلات و نیازهای هنرمندان به ویژه پیشکسوتان به بحث وتبادل نظر پرداخت.

به گزارش هنرآنلاین، محبوبه بیات بازیگر قدیمی و نام آشنای ایران به دعوت سید عباس عظیمی مدیر عامل در محل موسسه حضور یافته و در خصوص مسایل و مشکلات و نیازهای هنرمندان به ویژه پیشکسوتان به بحث وتبادل نظر پرداخت.

در این نشست صمیمی بازیگر فیلم مادر ضمن ابراز خرسندی از تشکیل چنین موسسه ای گفت: تشکیل چنین موسسه‌ای که علاوه برفعالیت های فرهنگی و هنری به امور خدماتی ، بهداشتی و درمانی هنرمندان پیشکسوت رسیدگی میکند ضروری و در جامعه احساس میشد؛هنرمندان با توجه به فلسفه وجودی و شخصیت خاصی که دارند از یکسری امکانات برخوردارنیستند بخصوص زمانی که به یک سنی میرسند و نیاز به پوشش دهی و حمایت دستگاه‌ها دارند متاسفانه فراموش میشوند .به همین منظور در صورتی که این موسسه پر و بال بگیرد و اهداف اصلی خود را دنبال کند تمام هنرمندان پیشکسوت میتوانند به آینده امید داشته باشند.

محبوبه بیات در پایان از تمام مسوولانی که دغدغه مسایل فرهنگی دارند خواست به هر طریقی که میتوانند یاری رسان این موسسه باشند.

محبوبه بیات متولد ۱۳۲۸ مشهد و دانش آموخته رشته بازیگری و کارگردانی ، از سال ۱۳۵۰ به صورت حرفه ای فعالیت هنری خود را آغاز کرد.

انتهای پیام/۵۴/۵۳
 


آخرین خبرها
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.