نخستین جشنواره بین‌المللی عکس خیام برگزار می‌شود

۱۴فروردین۱۳،

با حضور سفرای کشورهای دانمارک، نروژ و مجارستان، آیین افتتاح اولین جشنواره بین‌المللی عکس ˝خیام˝ و همچنین مراسم از کتاب و لوح فشرده این جشنواره، امروز، جمعه ۱۶ فروردین در خانه هنرمندان ایران برگزار می‌شود.

به گزارش هنرآنلاین، در این جشنواره ۱۵ هزار و دویست قطعه عکس از دو هزار و ۴۰۰ شرکت کننده از ۷۶ کشور جهان همچون ژاپن، استرالیا، ایتالیا، فرانسه، کانادا، آلمان، ترکیه، نروژ، آمریکا، فنلاند، سوئد، مجارستان، بنگلادش، سوئیس و … در سه نگارخانه بهار، تابستان و زمستان خانه هنرمندان ایران به نمایش در خواهد آمد.

جشنواره بین المللی عکس خیام، اولین جشنواره بین‌المللی عکس ایرانی است که زیر نظر فدراسیون بین المللی هنر عکاسی (FIAP) و انجمن عکاسی آمریکا (PSA) در خانه هنرمندان ایران برگزار می گردد و در این مراسم که با حضور مهمانانی از سفارتخانه های کشورهای شرکت کننده وعکاسان و پیشکسوتان هنر عکاسی برگزار می‌شود؛ علاوه بر افتتاح نمایشگاه، از کتاب و لوح فشرده این جشنواره نیز رونمایی می‌شود.

در این نمایشگاه ۱۵۰ تابلو از آثار برگزیده جشنواره خیام در نگارخانه های بهار، تابستان و زمستان در معرض دید علاقمندان قرار خواهد گرفت و سایر آثار نیز به صورت اسلاید شو به نمایش در خواهند آمد.

علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص نفرات برگزیده این جشنواره می توانند به پایگاه اطلاع رسانی اولین جشنواره بین المللی عکس خیام به نشانی اینترنتی www.iranfiap.com مراجعه کنند.

انتهای پیام/۳۱


آخرین خبرها
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.