نخستین جشنواره ساخت کلیپ برگزار می گردد

اردیبهشت ۱۴۰۳

مدیر خانه شهریاران جوان از برگزاری اولین جشنواره ساخت کلیپ با عنوان رهسپار جاده های روشنی خبر داد.

حسن اشتری در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران در تشریح خبر فوق با اشاره به برگزاری این جشنواره در دو بخش ساخت کلیپ برای سرود خانه شهریاران جوان با موضوع آزاد و نیزبر مبنای فعالیت‌های خانه شهریاران جوان آن را گامی جهت تقوت نقش توسعه ای جوانان پایتخت عنوان کرد.
وی گفت: ایجاد هویت سازمانی و تشکیلاتی، شناسایی نیروهای جوان و علاقه‌مند، پرورش استعدادها و افزایش روحیه خلاقیت را از اهم اهداف این جشنواره است که  به همت خانه شهریاران جوان نطقه ۲ برگزار می‌گردد.
مدیر خانه شهریاران جوان ادامه داد: آثار ارسالی باید در قالب DVD با فرمت VOB و یا فرمت MPEG4 ارائه گردد. ضمن این که مدت زمان کلیپ باید با زمان سرود خانه شهریاران جوان منطبق باشد.
اشتری افزود:  علاقمندان می توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی خانه شهریاران جوان به نشانی www.shgriyarnjavan.irبخش محصولات، سمعی و بصری و یا مراجعه به روابط عمومی ستاد خانه شهریارن جوان نسبت به دریافت فایل صوتی سرود خانه شهریاران اقدام نمایند.
وی در پایان مهلت ارسال آثار را ۲۵ شهریور دانست و خاطر نشان کرد: در پایان جشنواره ضمن تقدیر از نفرات برتر جوایز ارزنده ای به این عزیزان اهدا می گردد.
گفتنی است، دبیر خانه جشنواره در دفتر خانه شهریاران جوان منطقه ۲  واقع در سعادت آباد، میدان شهرداری، کوچه ۱۳ غربی، ساختمان معاونت امور اجتماعی و فرهنگی منطقه ۲، طبقه همکف واقع است./


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.